Wim Beijer

In de winkel goed geholpen

Menno Plantenga

Prima zaak

Goede uitleg. Bereid om vragen uit te zaken.
Prima service.

Service is goed

C.M. Ros

Enige tijd geleden hebben wij een review geplaatst over dit bedrijf wegens hun bijzondere klant- en serviceonvriendeljikheid. Wij hadden een verkeerde Quooker geleverd gekregen en Electro World... Enige tijd geleden hebben wij een review geplaatst over dit bedrijf wegens hun bijzondere klant- en serviceonvriendeljikheid. Wij hadden een verkeerde Quooker geleverd gekregen en Electro World weigerde enige service te bieden. Onder het mom van “verouderd” !?! en “hygiene”!?!? werd de PRO3 Quooker (ter waarde van Euro 1195,00) niet omgeruild voor de door ons gewenste Quooker. Later volgde er toch nog een “genereus” aanbod van Electro World. In samenspraak met Quooker wilden zij de PRO3 terugnemen, konden wij de Combi Quooker bij hen ophalen tegen bijbetaling van Euro 500,00. Dat betekende dat wij voor de Combi Quooker met een winkelwaarde van Euro 1495,00 ineens Euro 1695,00 zouden moeten gaan betalen. Euro 200,00 meer dus!!! Eerst de verkeerde Quooker leveren, geen enkele service verlenen en dan uiteindelijk met een aanbod komen waardoor wij nog eens voor Euro 200,00 extra genaaid zouden worden!!! Een luizige en misselijkmakende actie van Electro World. 🤮Wij hebben uiteraard, onder vermelding van onze redenen, dit aanbod afgewezen. Zelf hadden wij al eerder contact opgenomen met Quooker en ons werd binnen twee dagen de juiste Quooker, de Combi Quooker, geleverd. De PRO3 konden wij ter creditering retour zenden en na akkoordbevinding zou het bedrag aan ons terugbetaald worden. Het heeft even geduurd maar uiteindelijk hebben wij het volledige bedrag zonder problemen van Quooker terugontvangen. Blijkbaar hadden wij een ander contact met Quooker dan Electro World pretendeert te hebben. Al met al voelen wij ons twee keer genaaid door Electro World Tiel. Een bedrijf zonder service en bijzonder klantonvriendelijk.Wij hebben dit uiteraard aan Electro World laten weten. En Electro World…… die laat niets meer van zich horen!!!!🤔

Y van den Elsen

Keurig geholpen met uitzoeken van een droger afspraak voor levering gemaakt en keurig op zijn plaats gezet

Gerrit Schouten

Snel en deskundig. Donderdag middag bleek de wasmachine aan vervanging toe. Vrijdag morgen konden we weer wassen. Bedankt!

Tijssen

Je wordt heel goed geadviseerd en vriendelijk geholpen