Vriendelijk,je wordt snel en goed geholpen

Carla

Goede rustige uitleg
Niet opdringerig
Je voelt jezelf op je gemak en welkom

Ano- niem

Net bedrijf, met medewerkers die weten waar ze het over hebben....

Bep

Vriendelijk, goede service, snelle levering

Gerjan

Zaterdagavond een airco besteld. Werd woensdag pas geleverd door een werknemer die de airco achterin z'n eigen auto had 'gegooid' . Helaas was het product wat er was omschreven niet... Zaterdagavond een airco besteld. Werd woensdag pas geleverd door een werknemer die de airco achterin z'n eigen auto had 'gegooid' . Helaas was het product wat er was omschreven niet hetgeen wat wij geleverd hadden gekregen. Een airco wat 'silent' scheen te zijn bleek een vliegtuig te zijn (qua geluid) .
Na aangegeven te hebben dat het product toch niet is wat wij zochten en met de vraag of wij het konden terug sturen/brengen, kregen we nul op ons rekest. Helaas wilde ze ons niet verder helpen. En wilde ze dan ook niks meer voor ons betekenen. Dus al met al 570 euro uitgegeven voor iets wat we eigenlijk niet willen hebben.
Jammer dat de service en het meedenken aan een oplossing VER beneden peil is. Dus wij komen hier NOOIT meer. En zal het zeker voort zeggen.

Gerjan

Jac

Snel en correct in de winkel en bij de bezorging

Dick Geurink

Goede producten en klantgericht

A. van den Berg

Aardig personeel, denken met je mee en dwingen zich niet zo op