C.M Ros

In september 2022 aanvullend advies gevraagd voor aanschaf Quooker. Hadden al jaren tot tevredenheid een 10 liter Quooker combi gehad met apart heet waterkraantje. Zoiets zochten wij weer. Na... In september 2022 aanvullend advies gevraagd voor aanschaf Quooker. Hadden al jaren tot tevredenheid een 10 liter Quooker combi gehad met apart heet waterkraantje. Zoiets zochten wij weer. Na invulling vragenlijst kwam daar een 7 liter met flex chroom kraan uit als de beste. Deze werd besteld (EURO 1195,00) en geleverd in oktober. Wegens verhuizing pas half januari 2023 ertoe gekomen deze Quooker zelf te installeren. Toen bleek dat het niet de Quooker was die wij hadden uitgezocht en besteld. Het was een 3 liter Quooker zonder aansluiting voor mengwater. Gebeld en teruggegaan naar de winkel met Quooker. Antwoord was: Quooker was al drie maanden en dus al verouderd en daar gingen ze niets mee doen. Het feit dat zij de verkeerde Quooker hadden geleverd deed niets ter zake. Als je voor persoonlijk advies gaat mag je er toch van uitgaan het juiste product te ontvangen. Nu zijn wij de dupe van een fout van Electro World. Hele slechte zaak. Van service laat staan coulance in deze is geen enkele sprake. Advies van ons: als je iets bij Electro World besteld na hun PERSOONLIJKE advies, controleer het dezelfde dag nog want anders heb je geen poot om op te staan volgens Electro World Tiel. Zij mogen fouten maken zonder enige verantwoording te nemen. Hele slechte zaak, service kennen ze niet, zullen daar NOOIT meer iets aanschaffen!?!?! Men is gewaarschuwd!

Nicolet Dijkers

Ga zo door

Dick Drewes

Goeie service en uitleg.Hebben veel geduld voor je.

Jaspert van der Hout

Top bedrijf, goede service, duidelijke uitleg in winkel en doen wat ze beloven!

Fam de Weerdt

Goed uitleg gekregen door het personeel voor en de aankoop en de levering was snel geregeld toppie.

Piet van Arkel

Goede uitleg en advies

Dirk Jan

Prima service!!

W. Vos

Zowel in de winkel als bij de aflevering goed en keurig geholpen

Jan Ruiter

Ze staan volledig achter hetgeen wat men verkoopt. Vriendelijk personeel.

Paullus de boskaboutrra

Nvt