Gerard

Na de aankoop van een vrieskist, een koelkast en een vaatwasser waren wij aanvankelijk tevreden over van Ommeren. Dat veranderde op slag door de door hun ingebouwde vaatwasser. Na een aantal... Na de aankoop van een vrieskist, een koelkast en een vaatwasser waren wij aanvankelijk tevreden over van Ommeren. Dat veranderde op slag door de door hun ingebouwde vaatwasser. Na een aantal maanden bleek dat er bij de door hun verwijderde en gemonteerde afvoer voor het plaatsen van de vaatwasser sprake was van een beste lekkage. De eerder aanwezige rubberen afdichtingsringen lagen achter de kastplaat op de grond en was er gewerkt met kit om toch wat afdichting te krijgen. Niet dus. Achterplaat dus kapot dpor lekkage en een cm dik geworden van het vocht. Een bezoek aan de winkel gaf geen oplossing want een chef moest beslissen over een nieuw achterplaatje van € 30,-. Hij wilde niet komen kijken naar de schade want het was al een aantal maanden geleden dat de plaatsing plaatsvond. Hij ging helemaal niets doen. Ik heb zelf de leiding opnieuw gemonteerd maar met gebruikmaking van de afdichtingsringen. Nu is hij dicht. Wij voelen ons als trouwe klanten behoorlijk in de steek gelaten. Gewoon niets doen!

Annemarie

Snelle levering vriendelijke mensen en goede service

G.W. Bruinier-van Mourik

Goede info over het aan te schaffen apparaat, snelle levering en plaatsing.

Rinie van den Anker

Hele goede service en volharding in het zoeken naar een oplossing

Marien

Medewerkers zijn je meteen van dienst met terzake kundig advies. Online bestelling werd binnen een uur telefonisch bevestigd. Prettige winkel om je spullen te kopen.

Lisa

Vriendelijke en kundige vakmensen, Top service.

Jan Jansen

Netjes op tijd en goed afgeleverd van goederen

Annemies Visee

Wasmachine en grote TV gekocht. Miele wasmachine moest naar zolder. Daar zijn twee mannen 3 uur mee bezig geweest zonder succes. Machine is een aantal keren naar beneden gestuiterd en de hele trap... Wasmachine en grote TV gekocht. Miele wasmachine moest naar zolder. Daar zijn twee mannen 3 uur mee bezig geweest zonder succes. Machine is een aantal keren naar beneden gestuiterd en de hele trap was flink beschadigd. De volgende dag een nieuwe poging en toen was het in 10 minuten gepiept. Op foto’s van de zwaar beschadigde trap werd niet gereageerd in eerste instantie en daarna werd er gedreigd dat ze de uren die ze bezig waren geweest in rekening zouden brengen.

HC De Graaf

Prima contacten en uitleg bij de koop.
Leuke aanbieding! Plaatsing van apparaat werd zeer goed gedaan en zeer klantvriendelijk en met veel geduld!

Joop

Vriendelijke enthousiaste monteurs. Werkten snel en effectief. Daardoor vielen de kosten ook mee.