Annemiek

Netjes, alle verpakkingsmateriaal meteen mee genomen.
attent,
goede service,
Netjes, alle verpakkingsmateriaal meteen mee genomen.
attent,
goede service,
bellen even om te vragen of ze eerder langs konden komen, waardoor ik minder lang hoefde te wachten. Planning is dus prima.
Vriendelijk

Johan

Geen woorden maar daden super service

Vriendelijke medewerkers, goed advies

Yolanda

Mijn 1e ervaring met Electro World AHC van Ommeren is positief. Snelle respons en vriendelijk personeel.

Gerard bouwman

Een erg onbetrouwbaar bedrijf! Ze lokken je met mooie praatjes en zogenaamd exclusieve aanbiedingen. Maar als je eenmaal betaald hebt, verdwijnt de goede service als sneeuw voor de zon. Met klachten... Een erg onbetrouwbaar bedrijf! Ze lokken je met mooie praatjes en zogenaamd exclusieve aanbiedingen. Maar als je eenmaal betaald hebt, verdwijnt de goede service als sneeuw voor de zon. Met klachten hoef je niet aan te komen, ze laten je gewoon in de kou staan. Ik ben helemaal genezen.

Annie Verweij

Snelle service en vriendelijk geholpen.

E.T.

Zeer vriendelijk geholpen, zowel in de winkel, door Ede bezorgers en de klantenservice.
Nadat de gekochte vriezer te groot bleek te zijn namen ze deze gelukkig weer mee retour. Daarna alle hulp geboden om een passende vriezer te kiezen.
Top service!

Arie de Haas

Klantvriendelijk & prima service

We zijn vriendelijk geholpen, vlotte levering, alles netjes aangesloten