Dehcos

Sandra

Goedkoop, duidelijke website en goede klantenservice

Willeke Versteeg

Prima producten! Echter mocht kiezen uit een gratis produkt. Dit was de baume de nuit van Decléor, Neroli bigarade. Deze erbij ontvangen. Zo fijn produkt dat ik dit wilde kopen. Kon het op de... Prima producten! Echter mocht kiezen uit een gratis produkt. Dit was de baume de nuit van Decléor, Neroli bigarade. Deze erbij ontvangen. Zo fijn produkt dat ik dit wilde kopen. Kon het op de website niet vinden. Contact opgenomen met de klantenservice. Is het uit het assortiment. Heel raar verhaal dit. Lijkt of ze produkten weggeven die uit het assortiment zijn!

Reactie Dehcos:

Beste mevr. Versteeg,
Beste mevr. Versteeg,
Bedankt voor het plaatsen van uw review. We hebben per e-mail contact met u opgenomen omdat u aangeeft dat het lijkt alsof er gratis producten worden weggegeven die uit het assortiment zijn. Zoals wij telefonisch en per e-mail hebben gecommuniceerd is het gift product wat u heeft ontvangen op voorraad, maar helaas is het verkoop product sinds kort uit het assortiment en ook niet meer leverbaar. Het is niet standaard dat we alleen gift producten weg geven waar het verkoop product uit het assortiment is. Bij dit gift product is dit helaas net wel het geval. Wij begrijpen dat dit vervelend is, vandaar dat we u ook hebben door verwezen naar het huidadvies formulier, zodat u alsnog een passend advies kunt ontvangen voor eventueel een ander product.
Andrea – Team Dehcos

Minka Bakker

Duidelijke website, snelle levering met een leuke verrassing

Magda Silkens

Goede en snelle service!

Hennie Kemper

Goede communicatie en snelle levering,

Rianne

Prima: snel verzonden, goed verpakt.

Joanna Van den Hurk

Els Boon

De medewerker van de klantenservice was echt behulpzaam en dacht met me mee. Heel fijn! Ook over de levering meteen de volgende dag ben ik heel tevreden.