Betty Meester-Kruidhof

Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel. Vlotte afhandeling.

Reactie De Hagenpoort Dé Witgoed Specialist:

Bedankt Betty!

J.Haasjes

Altijd een eerlijk advies.

bakker

Goed advies en goede service

C.Lamberts

Probleem met wasmachine, kapotte mantel. De monteur kwam kijken en legde goed uit wat hij er aan kon doen en hoe lang een vervanging er van zou duren. De mantel moest wel besteld worden, maar het... Probleem met wasmachine, kapotte mantel. De monteur kwam kijken en legde goed uit wat hij er aan kon doen en hoe lang een vervanging er van zou duren. De mantel moest wel besteld worden, maar het zou voor eind van de week voor elkaar zijn.
En dat klopte helemaal. En tijdens de vervanging gaf hij steeds aan wat hij deed en waarom. Iemand die open en adequaat communiceert over het werk, zodat alles heel duidelijk was. En ook over de prijs was hij helder en duidelijk hoe die opgebouwd was.
Dus wij zijn heel tevreden.
Assortiment is niet van toepassing, ik maar iets aangegeven omdat het programma anders niet verder ging. We zijn hiervoor niet in de winkel geweest.

Bert

Goede persoonlijke service. In deze tijd wordt dat steeds schaatser.

Joep

Van wat ik heb meegemaakt tijdens mijn stage daar zag ik alleen mensen met een glimlach vertrekken. ook tijdens de bezoeken voor reparaties en inbouw waren de mensen erg blij. ik heb eigenlijk... Van wat ik heb meegemaakt tijdens mijn stage daar zag ik alleen mensen met een glimlach vertrekken. ook tijdens de bezoeken voor reparaties en inbouw waren de mensen erg blij. ik heb eigenlijk nergens iets aan op te merken. topbedrijf!

Reactie De Hagenpoort Dé Witgoed Specialist:

Bedankt Joep. Mooi dat je dit is opgevallen. Alles voor een glimlach ;-)

Borrias GW

Zeer goede service

Astrid

Onze koelvriescombinatie wou niet meer voldoende koelen. Meerdere keren is er een monteur van Hagenpoort bij geweest om te kijken of het probleem nog verholpen kon worden ipv direct te zeggen " koop... Onze koelvriescombinatie wou niet meer voldoende koelen. Meerdere keren is er een monteur van Hagenpoort bij geweest om te kijken of het probleem nog verholpen kon worden ipv direct te zeggen " koop maar een nieuwe" . Helaas was het niet te verhelpen en moesten we toch een nieuwe aanschaffen. S'ochtend in de zaak een nieuwe gekocht en smiddags werd deze direct geplaatst. En de monteurs kosten werden ook nog eens in mindering gebracht op het aankoopbedrag. Top service!

zandbergen

Goede service altijd