Jan Hengeveld

Ik vond het een positieve ervaring. De verkoper heeft mij goed geadviseerd en ook de twee medewerkers die de koelkast plaatsten, waren kundig, vriendelijk en correct. Toch een klein punt van... Ik vond het een positieve ervaring. De verkoper heeft mij goed geadviseerd en ook de twee medewerkers die de koelkast plaatsten, waren kundig, vriendelijk en correct. Toch een klein punt van kritiek: misschien had er bij de verkoop wat meer verteld kunnen worden over het energieverbruik van de verschillende koelkasten. Maar ik heb zelf ook verzuimd om daar vragen over te stellen, moet ik eerlijkheidshalve toegeven. Ik heb daar achteraf nog wel over gebeld gesteld en een medewerker stelde mij redelijk gerustgesteld wat betreft het energieverbruik.

Reactie De Hagenpoort Dé Witgoed Specialist:

Bedankt voor de mooie review en de opbouwende kritiek. Veel plezier van de nieuwe koelkast die niet meer ontdooit hoeft te worden.

Jeanette

Denken goed mee en geven realistisch advies.

Paulien van Asperen

Het probleem is snel en doeltreffend opgelost!

Zenpoint

Snel en kundig

Floris Joustra

Erg prettig en kundig geholpen, goede communicatie en uitleg.

Meino Nijhoff

1) Installatie snel na aankoop door een vakkundige monteur. Top. Goed gevole bij de oinzet als er later iets gerepareerd moet worden.
2) Ik zoek vooraf steeds de "beste koop"op van de...
2) Ik zoek vooraf steeds de "beste koop"op van de Consumentenbond, die zou ik graag geleverd zien. Ik wilde er best meer voor betalen dan bij de grote witgoedreuzen. Maar Hagenpoort geeft aan, dat ze slechts een beperkt assortiment leveren. Klein minpuntje.

Reactie De Hagenpoort Dé Witgoed Specialist:

Beste heer Nijhoff. Dank u wel voor de duidelijke review.

B. Zwart

Wederom een prima advies en informatie verstrekking bi het aanschaffen van en wasmachine.

De Hagenpoort De Witgoed Specialist

Zeer goed

Petra Oosterhoff

Wij zijn al jaren klant, dit zegt toch genoeg ;-)

Reactie De Hagenpoort Dé Witgoed Specialist:

Bedankt voor het al jaren klant zijn Petra!

Wilma Kruithof

Je krijgt hier heel goed advies en een hele goede en snelle service!

Reactie De Hagenpoort Dé Witgoed Specialist:

Bedankt Wilma, voor de mooie beoordeling!