Jan de Lange

Uitstekend! Snelle levering in mooie, passende verpakking. Goede communicatie om zaken (hoeken beugels) van te voren af te stemmen. Zo kan een handige klusser in een middag een mooie gelijmnde goot... Uitstekend! Snelle levering in mooie, passende verpakking. Goede communicatie om zaken (hoeken beugels) van te voren af te stemmen. Zo kan een handige klusser in een middag een mooie gelijmnde goot installeren. Bij dit bedrijf wordt ook de particulier goed geholpen.

Bart

Prima ervaring. Goede service

Willem vanuit het Brabantse Lieshout

Goede prijs kwaliteit verhouding, alles netjes geleverd met alle benodigde onderdelen (zelf inclusief pluggen!). Levering netjes, geen beschadigingen door nette verpakking. Top!

Dahlair bv

Top bedrijf, komen afspraken na en snelle levering.

Uniek Verbouw

We bestellen wel vaker en wordt altijd goed en snel geholpen.

Hendrik

Bestelling werd netjes verpakt en op tijd geleverd.

Bart Van Delsen

Na wat onduidelijkheid mbt tot te bestellen materialen werd -na mailcontact- vlot de bestelling aangepast.
De levering verliep vlot, maar was niet compleet: na melding per mail werd dit direct aangepakt en werd dit heel vlot afgehandeld.
Dankzij de vlotte afhandeling van de "problemen" is deze ervaring zeker 5 sterren waard.

Gert

Wat ik nodig had, vond ik hier. Bestelling en levering verliepen prima.

Dakgootpreventie.nl

Mooi duidelijk bedrijf