COmfortica

Fijn bedrijf en zeer professioneel.

Bekx Interim Solutions BV

Zowel de kennis van domotica als van IT gerelateerde zaken is enorm groot. Klantvriendelijk, integer, reageert snel en komt met efficiënte oplossingen. Al bijna 10 jaar schakel ik Comfortica in als... Zowel de kennis van domotica als van IT gerelateerde zaken is enorm groot. Klantvriendelijk, integer, reageert snel en komt met efficiënte oplossingen. Al bijna 10 jaar schakel ik Comfortica in als ik ze nodig heb. Een absolute aanrader!

Comfortica heeft bij ons lichten, thermostaten, geluid en andere zaken geinstalleerd. Professioneel, kundig, aardig en oplossingsgericht. Snapt het klantsegment waarin ze werken goed en nooit te... Comfortica heeft bij ons lichten, thermostaten, geluid en andere zaken geinstalleerd. Professioneel, kundig, aardig en oplossingsgericht. Snapt het klantsegment waarin ze werken goed en nooit te beroerd om als er iets aan de hand is een oplossing te voorzien. Gewoon top!

Adkla Culinair

Perfecte service

G. ten Donkelaar

Be-B.nl

Altijd uitstekende service

Yolan

Wij kunnen niet anders zeggen wat een top bedrijf. Zo zaten we een avond in t donker omdat we niet meer in ons Fibaro systeem konden. Uiteraard romantisch een avond kaarsjes aan maar hoe fijn is... Wij kunnen niet anders zeggen wat een top bedrijf. Zo zaten we een avond in t donker omdat we niet meer in ons Fibaro systeem konden. Uiteraard romantisch een avond kaarsjes aan maar hoe fijn is het dat iKarim
Je op afstand helpt en je weer licht geeft.
Dus mocht je twijfelen niet doen gewoon ze bellen .Karim bedankt

Lemar

Perfect, weet klant eisen en wensen om te zetten in domotica dat voor je werkt!

rico wijnen

Top, goed, netjes