Henk van der Wal

Confortica heeft voor mij diverse instellingen gedaan tbv lamp- en pomp schakeling in mijn Fibaro systeem.

Maarten H

Een zeer goed bedrijf die kennis heeft van zaken en die weten wat ze doen. Ook als er kleine technische tegenslagen zijn is de service compleet, waarin ze de tijd en moeite stoppen om het probleem... Een zeer goed bedrijf die kennis heeft van zaken en die weten wat ze doen. Ook als er kleine technische tegenslagen zijn is de service compleet, waarin ze de tijd en moeite stoppen om het probleem op te lossen, ook al zit er veel extra tijd in. Ze leveren een goede service en product over het hele vlak. Van initieel contact tot nazorg, top !

Thijssen

Ik ben enorm blij dat ik Kariem en team heb kunnen inhuren om onze Domotica te verzorgen! Wat een vakkennis, planning, uitvoering en klantvriendelijkheid!

Dennis

Kundig, betrokken en prettig in de communicatie

Ton de Bruin

Mijn ervaring met Comfortica is zeer positief de gevraagde scenes werken super en bedrijf dat weet wat ze doen.Ik zou dit ook aan iedereen die Fibaro in bezit heeft aanbevelen

Client

Snelle reactie na contact, vakkundig en probleem oplossend

Waalkant

Keurige en correcte communicatie; reeel voorstel gedaan en ook zodanig uitgevoerd.

Paul

Comfortica is top! 2 jaar geleden mijn huis laten voorzien van fibaro domotica. Vakkundig en prettig uitgevoerd. Nu ik een nieuwe lamp had opgehangen kreeg ik deze niet aan de praat in fibaro, ook... Comfortica is top! 2 jaar geleden mijn huis laten voorzien van fibaro domotica. Vakkundig en prettig uitgevoerd. Nu ik een nieuwe lamp had opgehangen kreeg ik deze niet aan de praat in fibaro, ook nu weer perfect geholpen (op afstand), waardoor de lamp snel werkzaam was. Goede communicatie, zeer professioneel!