Het Streek

Plezierig, service gericht bedrijf,

Zij hebben mij uitstekend geholpen door met een oplossing te komen voor een probleem veroorzaakt door de ontwerper van de banner. Ik was hier erg blij mee en vond het super dat zij dit hebben gedaan.

Niets, want zij maken waar wat ze zeggen en schrijven op de website

SkinDoctor

Hele mooie banner, goede kwaliteit, goede prijs en hele goede service!!

Goede service, vriendelijke mensen!

Wereldmama BV

Klantvriendelijk en snel!

Medi Totaal B.V.

Adequaat
De aangeleverde bron wordt goed bekeken en er wordt contact gezocht als men denkt dat de file niet helemaal juist is
Prijzen zijn goed

tot zover niet

Jerry's Gym

Voor het eerst gebruik gemaakt en ik ben snel en goed geholpen, correcte email begeleiding.

Snelle contact via email.

Donkfoto

Ik heb ontzettend goede ervaringen met uw bedrijf. Klantvriendelijk, snel en goede prijs/kwaliteits verhouding.

Het is beter om het gehele bestelproces van het bestellen van een banner uit te leggen op de website. Nu maak je geld over en weet je niet hoe het verder gaat.

van poucke yves FOTO STUDIO YVES

SUPER GOED. Voor mijn eerste bestelling en dan levering daags nadien.

M2leisure

Bannershop.nl

Onze bestelling had enorme haast en ik had veel vragen die Sascha telkens goed kon beantwoorden. Ze hielp mee met het oplossen van problemen waardoor het allemaal tot een goed einde is gekomen.... Onze bestelling had enorme haast en ik had veel vragen die Sascha telkens goed kon beantwoorden. Ze hielp mee met het oplossen van problemen waardoor het allemaal tot een goed einde is gekomen. Bedankt daarvoor