Klantvriendelijk en goede dienstverlening.

Alweer perfect geholpen het is net een feestje

ASN Catsman Uithoorn heeft al diverse schades aan mijn auto gerepareerd. In alle gevallen ben ik zeer tevereden over het eindresultaat en over de manier van afhandeling. Altijd vriendelijk en... ASN Catsman Uithoorn heeft al diverse schades aan mijn auto gerepareerd. In alle gevallen ben ik zeer tevereden over het eindresultaat en over de manier van afhandeling. Altijd vriendelijk en duidelijk over wat ik kan verwachten qua eindresultaat en de duur van de reparatie.

Uitstekende communicatie en proactief in het vinden van oplossingen ook wanneer onderdelen niet direct leverbaar zijn.
Zeer tevreden over geleverde service

Vriendelijke klantgerichte service, mensen met hart voor de zaak. En kreeg mijn auto schoongepoetst terug!

Met vriendelijkheid ben ik gerustgesteld dat alles weer goed zou komen met mijn auto.
Goede uitleg van wat er moest gebeuren en prijsopgave heeft mij doen besluiten om mijn auto naar Uithoorn te brengen. Niet verder shoppen. Bij aflevering was het alsof ik weer een nieuwe auto had. In een woord een 'happy customer'.

Erg klantvriendelijk
denken mee in oplossingen
zijn stipt
leveren goed af
Als er iets is met de auto wat gerepareerd moet worden, breng ik mijn auto hier naar toe.

Zeer goede service en klantvriendelijk.

Geweldig bedrijf, ondanks de 45 Gr C was de auto keurig oprijd klaar
Had dit niet verwacht Top prestatie ASN Catsman