Keurig bedrijf, handelt snel bij schade. Leenauto is altijd handig.

Ik zag op google al goede reviews over ASN van den heuvel. Omdat mijn auto bekrast was daar naartoe gegaan. Kon snel een afspraak maken voor herstel met daarbij duidelijke uitleg over de prijs en... Ik zag op google al goede reviews over ASN van den heuvel. Omdat mijn auto bekrast was daar naartoe gegaan. Kon snel een afspraak maken voor herstel met daarbij duidelijke uitleg over de prijs en tijdsduur. Uiteindelijk was de schade nog sneller herstelt dan verwacht en dat met een perfect resultaat.

We laten eigenlijk alle auto's met schade, zowel blik als glasschade door ASN Zaandam herstellen.

Prima, ben zeer tevreden

ASN van den Heuvel is een top bedrijf. komen altijd hun afspraken na en de auto is weer als nieuw. beveel dit bedrijf zeker aan!!

Prettige snelle service, goed resultaat.

Uitstekende service, plezierig contact en prima reparatie. En is deze tijd: alle vereiste voorzorg Corona maatregelen.

Goed ontvangst, op de hoogte worden gehouden van de status en vriendelijke afhandeling + een vieze auto binnen gebracht en schoon terug gekregen

Contact met ASN ging probleem loos, eerst telefonisch contact met ze gehad om uit te leggen wat er moest gebeuren. volgende meteen langs geweest zodat zij er een blik op konden werkpen en daarna... Contact met ASN ging probleem loos, eerst telefonisch contact met ze gehad om uit te leggen wat er moest gebeuren. volgende meteen langs geweest zodat zij er een blik op konden werkpen en daarna meteen een afspraak gemaakt. Week later auto achter gelaten, netjes een leen auto gekregen en mijn eigen auto was binnen 2 dagen gefixed!

Gebeld met vestiging.
Dat liep erg soepel en binnen no-time was er een afspraak gemaakt.
Werd netjes ontvangen en alles stond klaar.
Spullen overgegooid naar vervangende auto en...
Gebeld met vestiging.
Dat liep erg soepel en binnen no-time was er een afspraak gemaakt.
Werd netjes ontvangen en alles stond klaar.
Spullen overgegooid naar vervangende auto en sturen maar.
Na 2 dagen weer omgeruild omdat ze alweer klaar waren.
Alles prima en duidelijk geregeld!