Goed geholpen uitstekend personeel

De auto is snel gemaakt, duidelijke communicatie en nette vervangende auto gekregen. Ze hebben zelfs een extra klein probleempje opgelost wat niet met de schade te maken had.

Ik ben een zeer tevreden klant van ASN Autoschade van den Heuvel Zaandam.
Zeer korte lijntjes en afspraken worden altijd keurig nagekomen en zeer hoge service graad

Toen ik belde met het verzoek mijn auto te herstellen kon ik direct terecht en kreeg netjes een leenauto mee.
Vervolgens is de auto keurig hersteld en kreeg ik nog geen week later een belletje dat de auto gehaald kon worden. Servicecijfer een 10

Vriendelijke behandeling . Uitstekend werk geleverd tegen heel redelijke prijs .

Goede communicatie,
Uitstekende service.
Uitstekend personeel,
Vakwerk!

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening, vandaar ook de hoogste waardering. Bij het maken van de afspraak vriendelijk en persoonlijk te woord gestaan door een van de medewerkers, die alle tijd... Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening, vandaar ook de hoogste waardering. Bij het maken van de afspraak vriendelijk en persoonlijk te woord gestaan door een van de medewerkers, die alle tijd voor me had. Op de afspraak te woord gestaan door andere medewerker, die net zo vriendelijk was. Toen ik een paar dagen later belde om te vragen wanneer ik mijn auto kon ophalen, werd mij verteld dat mijn auto thuis gebracht zou worden. Wat een service. Maar wat ik het allerbelangrijkste vind, is het Spuitwerk. En dat was perfect. Geen kleurverschil en erg strak gespoten. Ik ben bijzonder tevreden over het resultaat. Mijn complimenten aan ASN van den Heuvel in Zaandam.

Werk/reparatie altijd goed, mocht er onverhoopt wel wat zijn dan word dat opgelost. komt eigenlijk nooit voor.

Prima service gehad met duidelijke uitleg en vervangend vervoer.
Prima service gehad met duidelijke uitleg en vervangend vervoer.
De auto is in goede staat opgeleverd, waarbij is toegelicht dat er nog 1 onderdeel wordt geleverd maar op een later moment snel kan worden gerepareerd.