Goede intake, gevolgd door goed schadeherstel binnen de afgesproken periode, zonder onaangename verrassingen, met vriendelijke medewerkers die zichtbaar hun best hebben gedaan.

We ervaren het contact met Schellekens altijd als zeer prettig en hebben nooit geen klachten over de reparaties. Kortom een aanrader voor als je iets wil laten spuiten of repareren aan je auto.

Ontvangst prettig en duidelijke uitleg. Nette en snelle afhandeling van schade naar de verzekering en klant. De tot beschikbare auto is prima voor de periode van de reparatie.
Zou jullie zeker...
Zou jullie zeker adviseren bij vrienden en kenissen.

Je wordt hier netjes en kundig geholpen en de gemaakte afspraken worden nagekomen. De klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel.

Het was de eerste ervaring met Schellekens autoschade.

Vriendelijk ontvangen, afspraken nagekomen, ben tevreden.

Snel, accuraat uitstekende service!

Al enkele malen bij Schellekens Autoschadein Tilburg mijn auto laten repareren. In vergelijking waren zij steeds de goedkoopste! Daarnaast is de service bovengemiddeld! Je auto wordt desgewenst... Al enkele malen bij Schellekens Autoschadein Tilburg mijn auto laten repareren. In vergelijking waren zij steeds de goedkoopste! Daarnaast is de service bovengemiddeld! Je auto wordt desgewenst met een ambulance thuis opgehaald . Na een korte reparatietijd wordt je auto keurig gewassen en gezogen teruggebracht. Kortom: alles een dikke 10!

Prettig contact en uitstekend geholpen

Snelle en soepele service. Alles wordt voor je geregeld