Voor de 1e keer geweest en echt een super service.
Je wordt prima op de hoogte gehouden.
Ga zo door.

Snelle reactie op de schademelding en dezelfde dag nog een afspraak voor de schade opname. Vriendelijk ontvangen en volgens afspraak de auto ingeleverd voor het schadeherstel. Alles soepel verlopen... Snelle reactie op de schademelding en dezelfde dag nog een afspraak voor de schade opname. Vriendelijk ontvangen en volgens afspraak de auto ingeleverd voor het schadeherstel. Alles soepel verlopen en de auto tip-top in ontvangst mogen nemen.

Ik had geen ervaring met asn autoschade schellekens Tilburg .maar dit was goed geregeld.

Ik voelde me écht welkom bij ASN Schellekens Tilburg en niet een nummer. Ik kwam er om mijn schade te laten bekijken en kon ook meteen de auto achterlaten, zonder dat dit tevoren afgesproken... Ik voelde me écht welkom bij ASN Schellekens Tilburg en niet een nummer. Ik kwam er om mijn schade te laten bekijken en kon ook meteen de auto achterlaten, zonder dat dit tevoren afgesproken was. De schade zelf is hersteld, zonder dat ik kan zien dat er schade geweest is. En ook nog een dag eerder klaar dan was aangegeven. Kortom een aanrader!

Komen de afspraken goed na en denken mee met omruilen van de auto.

Fijn bedrijf, fijne mensen en nog belangrijker hier word tenminste nog wel vakwerk geleverd!

Nette en goede service.

Super afwikkeling , begeleiding vooraf goed schappelijke prijs en goed contact , verder zeer snel de schade hersteld

Fijne communicatie
Afspraken worden nagekomen