Prima en snelle service

De behandeling is uiterst vriendelijk en professioneel geweest.
De werd schade vlot verholpen en de auto werd weer in erg nette staat weer terug gebracht.
Alles ook met in achtneming...
De behandeling is uiterst vriendelijk en professioneel geweest.
Alles ook met in achtneming van alle geldende maatregelen.
Super!

Komen na wat ze zeggen, goede prijs kwaliteit

Prettig bedrijf met goede kwaliteit dienstverlening

Klantvriendelijk, alles netjes gemaakt .

Goede service, komt afspraken na je wordt gebeld als het klaar is mooi spuitwerk

Netjes en snelle service! Kon binnen een week al terecht met mijn auto en kreeg een leen auto mee. Schade is perfect gemaakt! Mijn complimenten

Onze auto gebracht na schade aan de bumper en motorkap.
We zijn erg vriendelijk te woord gestaan.
Onze auto gebracht na schade aan de bumper en motorkap.
We zijn erg vriendelijk te woord gestaan.
Na het bekijken van de schade een afspraak gemaakt en een prijs opgave gekregen. De prijs viel ons erg mee.
Er stond een nette leen auto voor ons klaar die we zo lang mochten gebruiken.
Wij waren zeer tevreden met het eindresultaat.
Wij bevelen ASN Autoschade Oelen zeker aan!

Vanaf het eerste contact, verliep de communicatie goed! Snelle afhandeling. De schade is prima hersteld. Vriendelijk te woord gestaan. De auto was van binnen en buiten super schoongemaakt. Alleen... Vanaf het eerste contact, verliep de communicatie goed! Snelle afhandeling. De schade is prima hersteld. Vriendelijk te woord gestaan. De auto was van binnen en buiten super schoongemaakt. Alleen maar complimenten!!

Het is een bedrijf dat netjes vakwerk maakt en vriendelijk is
waar we graag komen als dat nodig is een goede aanbeveling