Geweldige service. Auto gehaald en later gebracht. Keurig afgewerkt en ook nog gewassen. Fantastisch. Correcte en vriendelijke mensen. Dus een hele goede ervaring.

Vriendelijk, vlot en behulpzaam

Zowel de telefonische contacten als de contacten bij het ophalen en brengen van mijn auto waren prettig en to the point. Van de schade is na het herstel niets meer te zien.

De schade is door het bedrijf keurig netjes verholpen en de auto is schoon afgeleverd.

Communicatief goede ervaring. Toen door personeelskrapte - waar niet in 2023? - de eerste reparatiedatum moest worden uitgesteld, kwamen het bedrijf en ik snel tot een nieuwe datum. Door een... Communicatief goede ervaring. Toen door personeelskrapte - waar niet in 2023? - de eerste reparatiedatum moest worden uitgesteld, kwamen het bedrijf en ik snel tot een nieuwe datum. Door een misverstand was toch enige vertraging ontstaan waardoor ik een maand met een beschadigde auto rond moest blijven rijden. Er was steeds wel goed overleg in een prettige verstandhouding mogelijk.
Bij eigen controle van het spuit- en reparatiewerk miste ik wel twee rubberen stootdopjes in mijn rechter voorportier. Na telefonisch overleg werd mij verzekerd dat die zouden worden nagestuurd. Het contact was zo vertrouwenwekkend dat ik er zonder meer vanuit ga dat dit spoedig in orde zal komen.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Houden zich prima aan de gemaakte afspraken. Reparatie snel, vakkundig en naar genoegen uitgevoerd.

Goede communicatie van zowel de verzekeringspartij en het schadeherstelbedrijf. Ook de auto tijdens de reparatie goed geregeld. Top en super tevreden.

ASN Autoschade Oelen komt zijn afspraken goed na. Mijn auto werd erg snel gemaakt. Ook erg fijn dat de leenauto aan huis gebracht werd en mijn auto ook weer werd teruggebracht. Al met al zeer... ASN Autoschade Oelen komt zijn afspraken goed na. Mijn auto werd erg snel gemaakt. Ook erg fijn dat de leenauto aan huis gebracht werd en mijn auto ook weer werd teruggebracht. Al met al zeer tevreden!

Goede communicatie via app over halen en brengen. Flexibel, komen afspraak na. Snelle reactie op app. Schade goed hersteld.

Ze hebben de auto op het afgesproken tijdstip opgehaald, een nette vervangende auto achtergelaten en de schade correct en binnen korte tijd hersteld.