Het contact van het begin af liep prima.
Deskundig en volledig.
Vriendelijk van af het begin tot aan de aflevering.
De schade is vakkundig verholpen.

Ik ben zeer tevreden over alles
Ik ben zeer tevreden over alles
wordt goed geïnformeerd, vriendelijk benaderd, ze nemen de tijd voor je, ze laten precies weten wat ze gaan doen, er is foto materiaal van zowel voor als na het hertellen, ze laten je auto netjes weer achter, zelf word er extra's gedaan. ik trof de auto geheel schoon aan en uitgezogen en al
echt al mijn complimenten
ik zou dit bedrijf ook bij iedereen aanraden die schade oploopt met zulke goede en fijne services

De indruk van lammertink autoschade , was vanaf de eerst afspraak vertrouwend.
De schade is tot volle tevredenheid afgewikkeld.

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf !!

Geen bijzonderheden

De schade is op vakkundige wijze volgens afgesproken tijd hersteld. Het eindresultaat ziet er weer als nieuw uit.

Het personeel is vriendelijk. Ze komen hun afspraken na. Ze laten na de tijd ook de foto's zien van wat ze gedaan hebben. En mijn auto was schoongemaakt. Dat is zeker een pluspunt.

Netjes geholpen, leenauto gehad, auto was binnen de tijd klaar en auto werd netjes gewassen afgeleverd.

De parkeerschade aan onze auto is snel en vakkundig gemaakt. Er werd meegedacht over mogelijke oplossingen. De medewerkers zijn vriendelijk en communicatief. We komen hier graag weer!