Prima contact

Alleen helaas niet alles gepareerd zag ik thuis maar te ver om even heen en weer te rijden

Vlotte en duidelijke behandeling. Reparatie prima uitgevoerd.

Prima bedrijf komt afspraken na en correcte behandeling

Netjes behandeld en reparatie ziet er keurig uit .

In mijn geval moest ik ruin 3 maanden op een onderdeel wachten, daar kan Kreijne natuurlijk niets aan doen maar het zou fijn zijn als er tussentijds van hun kant af en toe een update kwam. Ik heb... In mijn geval moest ik ruin 3 maanden op een onderdeel wachten, daar kan Kreijne natuurlijk niets aan doen maar het zou fijn zijn als er tussentijds van hun kant af en toe een update kwam. Ik heb zelf zo nu en dan gebeld of er al wat meer bekent was over het bestelde onderdeel. In al die tijd heb ik 1 email gehad dat het onderdeel in backorder stond. Ik vindt dat het voor de klant belandrijk is waar hij aan toe is.
De reperatie is verder prima verlopen.

Bediening is vriendelijk.

Schades zijn tot heden naar volle tevredenheid hersteld.

Niet zo best afspraken worden niet nagekomen. duurt te lang van reperatie.

Auto is netjes gemaakt.
helaas stekkertje vergeten van de vergrendeling via de deurgreep waardoor ik terug moest. Foutje kan gemaakt worden en dit werd snel opgelost.
Auto is niet...
Auto is netjes gemaakt.
Auto is niet gewassen ivm vrieskou (kreeg ik een wasbon voor), maar ook de binnenkant is niet schoongemaakt en daar lag gewoon een laagje stof en ook witte stof op bekleding en vloermatten, waarschijnlijk van het schuren o.i.d., in. Het schoonmaken van de binnenzijde van de auto had ik toch wel verwacht en vind ik echt een minpunt.
Al met al kwam het wat rommeling over.

Via verzekeraar hierheen verwezen. Kontakt was duidelijk en snel,vragen werden ook snel beantwoord. Gevraagde leenauto met automaat stond keuring klaar. Ophalen van de auto door omstandigheden een... Via verzekeraar hierheen verwezen. Kontakt was duidelijk en snel,vragen werden ook snel beantwoord. Gevraagde leenauto met automaat stond keuring klaar. Ophalen van de auto door omstandigheden een beetje gedoe maar uiteindelijk alles prima voor elkaar!