Nadat ik de auto gebracht had voor een kleine schade, gebeurde bij het uitdeuken iets wat de schade post groter maakte. Werd hierover netjes gebeld. moest hierdoor met de verzekering van de... Nadat ik de auto gebracht had voor een kleine schade, gebeurde bij het uitdeuken iets wat de schade post groter maakte. Werd hierover netjes gebeld. moest hierdoor met de verzekering van de tegenpartij aan de slag. Hierbij heeft ASN mij geholpen en was alles snel geregeld. Daarna de schade in 2 dagen gemaakt en de auto ziet er weer goed uit.

Goeie service, vriendelijk, goed resultaat en snel.

Keurige afhandeling van de schade en goede service met de leenauto (ophalen en terug brengen)

Alles prima verlopen. van het eerste contact tot het afhalen van de gerepareerde auto.
Ook het hebben van de leenauto was prima geregeld.
Auto was gewassen en van binnen gezogen!

Vervangende auto duurde even. Donderdag ochtend schade gemeld, vrijdag net na de middag vervangende auto. Na vraag hoe lang de reparatie ging duren was het antwoord dat dit tot 3 weken kon duren.... Vervangende auto duurde even. Donderdag ochtend schade gemeld, vrijdag net na de middag vervangende auto. Na vraag hoe lang de reparatie ging duren was het antwoord dat dit tot 3 weken kon duren. Blj dat dit maar 4 dagen exclusief weekend duurde. Auto rijd weer als een zonnetje.

Heel vriendelijk personeel, een snelle en fijne service. Een aanrader!!

2 keer mijn auto laten repareren, goede ervaringen. Vriendelijk en hebben ons goed op de hoogte gehouden.

Duidelijke afspraken gemaakt en nagekomen. Het herstelwerk was heel goed uitgevoerd.