Het contact met het bedrijf was zeer goed. Het personeel was goed en de informatie vooraf was duidelijk. De reparatie was goed uitgevoerd en de reparatie is op tijd uitgevoerd.

Hele goede ervaring mee. Altijd heel vriendelijk en behulpzaam. Denken mee en handelen de reparaties perfect af!

Correcte schadeopname plus direct schadebedrag.Direct een afspraak kunnen maken,welke prima is nagekomen.Dit bedrijf raad ik een ieder aan,want wat ze zeggen komen ze na plus daarnaast ook nog een... Correcte schadeopname plus direct schadebedrag.Direct een afspraak kunnen maken,welke prima is nagekomen.Dit bedrijf raad ik een ieder aan,want wat ze zeggen komen ze na plus daarnaast ook nog een prima gewassen auto!

Goede ervaring, nette vriendelijke mensen. Contact goed. Auto keurig gerepareerd. Zelfs auto gewassen.

Good, timely respond via email and phone call.
Provide customized solutions for customer's neneeds

Hele goede service en alles keurig afgehandeld.

Had 's nacht een gebroken achterruit gekregen. Belde 's morgens om 8.15 uur. Kon de auto direct brengen. Werd keurig thuis gebracht. Om 16.30 werd mijn gerepareerde Mercedes
keurig thuis...
keurig thuis afgeleverd om direct weer te gebruiken. Er was geen enkel glassplintertje meer in de auto te vinden. Pure klasse.

Ik heb een goede ervaring met ASN Autoschade De Ijssel. Contact via de telefoon was goed en vriendelijk. Kon snel terecht en had vrij snel m'n auto weer terug.

Zeer tevreden over de vriendelijke behandeling en af handeling van de schade, goed bedrijf, aanrader