Al 2 keer parkeerdeukjes laten verwijderen/restylen.
Leone is bijna een kunstenaar op dit terrein!
Hij doet dit perfect, snel en tegen een zeer redelijk vast tarief.

ASN is bekend adres en zover immer tevreden. Snelle reactie op mail danwel telefonisch, flexibel en oplevering conform verwachting.

Spuitwerk was netjes door de telefoon goed behandeld auto binnen en buiten mooi schoon

We konden de auto al op tijd brengen en kregen een goede, vergelijkbare leenauto terug. Ik had nog wat vragen over de afhandeling met de verzekering en ook die werd netjes beantwoord. De auto was... We konden de auto al op tijd brengen en kregen een goede, vergelijkbare leenauto terug. Ik had nog wat vragen over de afhandeling met de verzekering en ook die werd netjes beantwoord. De auto was dezelfde dag nog klaar. We zijn blij met de schadeherstel.

Goede service en snelle afhandeling plus vriendelijke mensen zeer te vrede

Prima opgelost. Bijzonder tevreden over de medewerking van Leon in het contact met mijn verzekeringmaatschappij, dit m.b.t. het door mij eventueel te betalen eigen risico.
Prima opgelost.
Plaatwerkschade (voorscherm en bumper) perfect hersteld.
Korte tijd tussen opdracht en uitvoering hiervan.

Uitstekende service, warm welkom, vriendelijk te woord gestaan gedurende de zeer snelle herstelperiode.

Nadat mijn auto beschadigd was geraakt, heeft mijn Mazda dealer binnen een paar dagen een afspraak kunnen maken bij deze ASN vestiging. Daar werd ik zeer vriendelijk geholpen en de leenauto stond al... Nadat mijn auto beschadigd was geraakt, heeft mijn Mazda dealer binnen een paar dagen een afspraak kunnen maken bij deze ASN vestiging. Daar werd ik zeer vriendelijk geholpen en de leenauto stond al netjes klaar. Per mail werd ik netjes op de hoogte gehouden van de voorgang van de reparatie. Na een week was mijn auto weer vakkundig gemaakt en kon ik hem weer ophalen. Ook het omruilen ging netjes en vlot. Kortom: ik prijs ASN Autoschade De IJssel van harte aan!