Professioneel en betrokken iedereen binnen t bedrijf is even vriendelijk het is al de derde keer en wij zijn altijd erg tevreden echt vakwerk

Prima en vlotte afhandeling van de schade.

De schade wordt altijd correct en volgens afspraak gemaakt, en er wordt altijd meegedacht over het herstel.

Zeer klantvriendelijk en service gericht bedrijf, die mee denkt met de klant.
wij zijn zeer tevreden.

Ik werd uiterst vriendelijk ontvangen bij de receptie waarna mij duidelijk werd uitgelegd wat de procedure was. De afhandeling ging zeer vlot en kreeg daarna een keurig nette leenauto mee zonder... Ik werd uiterst vriendelijk ontvangen bij de receptie waarna mij duidelijk werd uitgelegd wat de procedure was. De afhandeling ging zeer vlot en kreeg daarna een keurig nette leenauto mee zonder daar naar hoeven te vragen. De schade is super goed hersteld en tevens stond mijn auto er geheel gewassen bij!

Het contact was prima, Dennis hield mij goed op de hoogte over de vorderingen.
De schade is netjes hersteld

Goede en snelle service!

Professioneel schadebedrijf. Hebben de schade keurig afgewerkt. Ook met verzekering alles geregeld. Wij waren geheel ontzorgd.

Voor en vakkundig geholpen. Snelle en vriendelijke services. Goede communicatie over de afspraak en gereedmelding.Tijdens herstel een fijne lesauto. Bij ophalen van de auto was de auto ook gewassen... Voor en vakkundig geholpen. Snelle en vriendelijke services. Goede communicatie over de afspraak en gereedmelding.Tijdens herstel een fijne lesauto. Bij ophalen van de auto was de auto ook gewassen en gepoetst. TOP

Zeer correcte en zeer vakbekwame mensen