De schade is meer dan keurig gemaakt. En omdat de schade niet binnen de afgesproken tijd gerealiseerd kon worden werd er direct een leenauto beschikbaar gesteld. Niets dan lof.

Super klant vriendelijk! Komen afspraken na en houden je goed op de hoogte. Het proces wordt goed uitgelegd. Zelfs 17:55 bellen ze je nog op om je te informeren waar veel andere bedrijven zullen... Super klant vriendelijk! Komen afspraken na en houden je goed op de hoogte. Het proces wordt goed uitgelegd. Zelfs 17:55 bellen ze je nog op om je te informeren waar veel andere bedrijven zullen denken ik bel de klant morgen wel en ik sluit de computer vast af. En natuurlijk het allerbelangrijkste: auto ziet er weer top uit!

Snel en goed geholpen. Auto zag er weer perfect uit. Zeer vriendelijke mensen ook.
Auto was alleen niet op de afgesproken vrijdag klaar maar pas na het weekend. Wel leenauto beschikbaar. Maar daarom dus geen 10!

Prima goede behandeling en de koffie is prima

Als eerste wil ik zeggen het spuitwerk is echt top gedaan, en kwa tijd ook meer dan prima.
maar het zijn de kleine dingen wat ik jammer vind een paar van de schroeven (die donker van kleur waren) in de wielkast zijn vervangen door pop nagels die zilver zijn dus zie je best snel, aan de onderkant van de bumper zat nog afplak tape en er mist aan de onderkant van de bumper een bevestiging clip.

Dus het totaal is voor mij een 5 waard.

Betrouwbaar, goede service, vriendelijk en de prijs was nog een paar honderd euro voordeliger dan van te voren ingeschat. Dus een eerlijk bedrijf!
Kortom een aanrader.

Afspraak prima nagekomen, prettige mensen, handige leenfiets, auto netjes gerepareerd.
Wel erg lang moeten wachten (10 weken) tot de auto gerepareerd kon worden.

Personeel waren niet klantvriendelijk. Mijn schade werd gemeld dat door de storm ik schade heb geleden. Een dag van tevoren was de auto in de parkeerhaven geparkeerd. De mensen geloofden mijn... Personeel waren niet klantvriendelijk. Mijn schade werd gemeld dat door de storm ik schade heb geleden. Een dag van tevoren was de auto in de parkeerhaven geparkeerd. De mensen geloofden mijn verhaal niet.

Top geholpen. Schade was na een aantal uur alweer hersteld.
Heel professioneel gedaan, leek alsof ik een nieuwe auto had.