Sladana Ritstier/Econsultancy

Super geholpen; super jongens

Andre Van der Linden

Zeer positieve ervaring gehad. Ondanks corona maatregelen een zeer prettig ontvangst gehad bij aflevering van de skoda.

H. van Benthem

In moeilijke tijd toch een goede prestatie leveren

peter kempers

Erg prettig, persoonlijk en vriendelijk

A. Harlaar

Prima service en ik ben uitstekend geholpen! :)

E. Chin-A-Teh

Helemaal top, de verkoper gechallenged, deze heeft ons optimaal geholpen en de vraagstelling volledig nagekomen

Ramon

Ik ben prettig geholpen bij Ames. Het betrof een lease auto en heb bij een ander autobedrijf de ervaring dat er dan minder moeite wordt gedaan en letterlijk wordt gezegd dat alle info over de auto... Ik ben prettig geholpen bij Ames. Het betrof een lease auto en heb bij een ander autobedrijf de ervaring dat er dan minder moeite wordt gedaan en letterlijk wordt gezegd dat alle info over de auto online te vinden is. Dit was bij Ames zeker niet het geval, daar werd ik netjes geholpen. Ook bij het ophalen van de auto werd ook in deze moeilijke tijden, netjes (op afstand) de overdracht afgehandeld. Er werd de tijd voor genomen en er werd een duidelijke uitleg over de auto gegeven. De medewerker had duidelijk veel kennis over de auto en de bediening ervan.

Bas Verzendaal / Univar Solutions

Ames Dordrecht

In eerste instantie was ik wat teleurgesteld in Ames Skoda Dordrecht met mijn aflevering van de Skoda Kodiaq. De manager heeft het erg goed opgepakt door de klant serieus te nemen waardoor ik een... In eerste instantie was ik wat teleurgesteld in Ames Skoda Dordrecht met mijn aflevering van de Skoda Kodiaq. De manager heeft het erg goed opgepakt door de klant serieus te nemen waardoor ik een tevreden klant ben geworden. Nu geniet ik nog meer van mijn auto. De basivoorwaarden van Amega komen ze echt na.

Jeroen van Summeren

Fantastisch ervaring en zeker de attentie welke werd thuis gestuurd.