M.Cuppes/ Electronic Service BV

Service was zeer goed. Contact opgenomen voor een demo Kodiaq en gelijk proef kunnen rijden. Na een zeer overtuigende rit overgegaan tot een reservering van de auto wat allemaal top geregeld werd

Stein Wijngaards

Vorige week mijn Skoda Octavia Combi iV mogen ophalen bij Ames in Dordrecht. Wat een stoere auto is het! Uiteindelijk hebben we iets langer moeten wachten dan in eerste instantie werd gecommuniceerd... Vorige week mijn Skoda Octavia Combi iV mogen ophalen bij Ames in Dordrecht. Wat een stoere auto is het! Uiteindelijk hebben we iets langer moeten wachten dan in eerste instantie werd gecommuniceerd maar hier kon Ames niets aan doen. Dit had alles te maken met de huidige chip tekorten. Hierover kreeg ik vervolgens wekelijks een update over van Joep Peels. Al met al ontzettend tevreden met de geleverde service van Ames!

Dennis Cornelissen

Super vriendelijk persoon, goed uitleg gegeven en neemt de tijd om de juiste auto samen te stellen.

Linda Baerveldt

Zeer vriendelijke en kundige medewerkers. Goede uitleg en begeleiding in de keuze voor een elektrische auto boven een benzinemodel. Ben zeer tevreden en raad dit bedrijf ten zeerste aan.

Jacco Groenewoud - Ooms Financieel Adviseurs

Een ontspannen sfeer zonder het gevoel dat je 'snel iets moet beslissen'. Een prettig bedrijf waarbij RUIM de tijd genomen wordt om te kijken en te overleggen naar mogelijkheden.
Een ontspannen sfeer zonder het gevoel dat je 'snel iets moet beslissen'.
Afspraken zijn allemaal keurig nagekomen, goede service en prettige mensen!

N.Rosie

Heel prettig bedrijf om mee samen te werken. Heel professioneel.

Nadine van Hellemondt

Top bedrijf! Hele aardige verkoper (Bram Korteweg) Eindelijk geen gladde slijmbal!!
Bram heeft ons heel goed geholpen en duidelijk geïnformeerd.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Klos