Zeer goede ervaring. Altijd vriendelijk, goed en snel geholpen door het personeel. Tevens een zeer goede service.

Remy Dik

Wij zijn goed de woord gestaan en alles is met geduld goed doorgenomen. Er werd echt de tijd voor genomen. Super fijn. Uiteindelijk hebben we toch voor een Seat gekozen... Dus de ervaring is goed... Wij zijn goed de woord gestaan en alles is met geduld goed doorgenomen. Er werd echt de tijd voor genomen. Super fijn. Uiteindelijk hebben we toch voor een Seat gekozen... Dus de ervaring is goed geweest!

Tom Kooij

Heel erg klantvriendelijk en service gericht! Zeer tevreden over de uitleg van onze Seat Arona! Een dikke 10!

Prima bedrijf, alles goed geregeld

Auto is netjes naar me toe gereden, verkoper legde alles even rustig uit. Prima service!

J.H. Koetsveld

In de zoektocht naar een nieuwe auto kwam ik bij Ames uit. Na meermalen een bezoek gebracht te hebben, een proefrit gemaakt te hebben is het een Seat Arona geworden.

Bij de beslissing...

Bij de beslissing om te kiezen voor de Arona is de vriendelijkheid van het personeel, de telefonische terugkoppelingen tijdens het traject en de algehele dienstverlening en informatievoorziening van doorslaggevend belang geweest.

Ik kan niets anders zeggen: Keep up the good work! Top!

Sander

Prima, klantgericht, nemen de tijd, ook voor leaserijders

Rick

Ondanks dat er vanuit Seat/VAG vertraging was, is er voldoende flexibiliteit getoond en is het contact altijd duidelijk en snel geweest. Ames heeft daarin zeker goed gehandeld en ben zeker tevreden... Ondanks dat er vanuit Seat/VAG vertraging was, is er voldoende flexibiliteit getoond en is het contact altijd duidelijk en snel geweest. Ames heeft daarin zeker goed gehandeld en ben zeker tevreden met hoe alles opgelost is.
De flexibiliteit om tussentijds nog wijzigingen aan te brengen worden zeker gewaardeerd!

P. van der Waal

Ik had al goede ervaringen met onderhoud aan mijn A3 en ben met de bestelling van mijn Ibiza ook ontzettend goed geholpen.
Zelf ben ik iemand die niet houd van "standaard", dus ik wilde best...
Zelf ben ik iemand die niet houd van "standaard", dus ik wilde best wat aanpassingen en dat was bij Ames absoluut geen probleem. Andere velgen via Peter de Groot en zelfs tinten en wrappen werd keurig ingepland.
Ook tussentijdse wijzigingen aan de bestelling konden zonder problemen.
Kortom: erg tevreden!

Teun de Witte

Goede service en erg klantvriendelijk!