Martijn Besseling

Heb Ames Ridderkerk als super goed ervaren en,alles tot in de puntjes netjes verzorgd zoals het hoort.
Dhr,J.Versteeg heeft mij zeer goed tot alles in detail uitgelegd over de aanschaf van mijn nieuwe Seat Arona.
De service is zoals het hoort gewoon uitstekend !

den Ouden

Prettig kontakt en begeleiding bij de aankoop van onze Seat Arona
Hartelijk dank!!

Albert van Helden

Met Ames Auto Casa in contact gekomen vanwege mogelijke aanschaf nieuwe auto. Aan de praat geraakt en uiteindelijk gekozen voor een SEAT Arona die we privé gaan leasen. Auto is echt helemaal naar... Met Ames Auto Casa in contact gekomen vanwege mogelijke aanschaf nieuwe auto. Aan de praat geraakt en uiteindelijk gekozen voor een SEAT Arona die we privé gaan leasen. Auto is echt helemaal naar onze zin. En bijzonder fijn geholpen en ook op de hoogte gehouden van productie en levering.

Ray Monster

Duidelijke en fijne uitleg over de auto en de mogelijkheden in verband met private lease. Zeer tevreden met het verloop en contact met de verkoper.

Robin Martens

Goede oplevering van de auto, vriendelijk personeel! Tijdens bestel process goed meegedacht om de auto sneller geleverd te krijgen.

Peter Jongkrijg

Twee weken geleden Seat Ateca opgehaald bij Ames Casa Dordrecht.
Prettig personeel en bereid om mee te denken.Goede afspraken gemaakt en mooie deal gesloten.
Auto stond op voorraad en...
Twee weken geleden Seat Ateca opgehaald bij Ames Casa Dordrecht.
Auto stond op voorraad en keurig afgeleverd.

Ik heb mijn auto niet zelf bij Ames uitgezocht, maar besteld via de leasemaatschappij. Over de service daarbij kan ik dus niets zeggen. Over het afleveren echter wel. De auto werd bij mij thuis... Ik heb mijn auto niet zelf bij Ames uitgezocht, maar besteld via de leasemaatschappij. Over de service daarbij kan ik dus niets zeggen. Over het afleveren echter wel. De auto werd bij mij thuis afgeleverd en de medewerker nam rustig de tijd voor uitleg over de auto. De attentie per post een paar dagen later maakte het helemaal af!

A. Patrascu

Zeer positief! Vanaf het eerste contact zeer vriendelijk, ongedwongen en professioneel. We zijn uitstekend begeleid in het keuzeproces, ook toen wij twijfels hadden over opties en toepassingen. De... Zeer positief! Vanaf het eerste contact zeer vriendelijk, ongedwongen en professioneel. We zijn uitstekend begeleid in het keuzeproces, ook toen wij twijfels hadden over opties en toepassingen. De proefritten kregen wij zonder probleem, zelfs toen wij een tweede keer aanvroegen ivm verschil automaat en handbak. We zijn tijdig en goed geinformeerd (bijv. Het ontvangen van het kenteken voor aanvraag parkeervergunning) en bij aflevering van de auto hebben we nog extra uitleg gekregen over instellingen en opties. Dit hebben wij als zeer fijn ervaren. Bedankt voor deze fijne ervaring!

Auto keurig op mijn werk afgeleverd. Uitleg goed.

Peter Oosse

Top! Goede service zo lekker dicht bij huis!