Wat vond u van het bestelgemak?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid (Orderbevestiging etc.)?

Voorn

Uitstekend

Snelle service

Jos de Leeuw

Goede service!

Verbeter- en of Sterke punten

Snel en goed te krijgen contact

Van Dorst

Heel goed , snelle levering. Goede prijs.

Verbeter- en of Sterke punten

Goed op de hoogte gehouden van levering.

P. Schuwer

We zijn goed geadviseerd, er werd echt moeite gedaan om ons goed te helpen

Verbeter- en of Sterke punten

gemakkelijk om contact op te nemen en zo het juiste advies te krijgen als de info van de website niet voldoende duidelijk is.

Jimmy

We hadden een inductieplaat gekocht maar de verkoper had de afzuiging er niet bij verkocht. Ten einde raar kwamen we bij deze mensen terecht. Ze hebben als tussenpersoon gespeelt met het bedrijf in... We hadden een inductieplaat gekocht maar de verkoper had de afzuiging er niet bij verkocht. Ten einde raar kwamen we bij deze mensen terecht. Ze hebben als tussenpersoon gespeelt met het bedrijf in zwitserland en zeer goed uit de nood geholpen. Ze staan ook altijd standby via Whatsapp dus je kunt ze alles vragen over je bestelling of een opstelling van een afzuiging. Echt een goed bedrijf.

Zeer commmunicatief

A. Ide

Prima, uitgebreide informatie en advies.

Veel keuze

Kaag

Snelle service goed verpakt

Particulier

Ging prima, info was duidelijk. Bestellen makkelijk. 5 dagen bedenken, of vaststellen gebreken wat kort. Moest wachten op elektricien maar gelukkig was alles compleet

Nee, maar alles duidelijk

Crum

Helemaal goef

Eric

Het geleverde product ziet er goed uit. De afzuigkap hangt nog niet, dus veel kan ik hier nog niet over zeggen. De levering was zeker correct.

Gewoon goed genoeg

Reactie Afzuigkap.nl:

Beste Eric, bedankt voor je positieve feedback. Wij zijn ervan overtuigd dat de aangeschafte afzuigkap een eyecatcher in de keuken zal zijn. Veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, van... Beste Eric, bedankt voor je positieve feedback. Wij zijn ervan overtuigd dat de aangeschafte afzuigkap een eyecatcher in de keuken zal zijn. Veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, van afzuigkappen specialist Afzuikap.nl