Heel slecht jaar gehad, maar met de komst van een nieuwe accountmanager en leaseadviseur is er weer een stijgende lijn.

Goedemiddag,
er werd steeds op mijn vragen per e-mail geantwoord, doch kreeg ik niet altijd een antwoord dat voor mij duidelijk was
Na enkele telefoongesprekken met jullie bedrijf, kwam...
Goedemiddag,
Na enkele telefoongesprekken met jullie bedrijf, kwam ik eindelijk terecht bij iemand die mij de nodige uitleg kon verschaffen.

Ik ben nog niet zoveel in contact geweest met Multilease als nieuwe wagenparkbeheerder. Een leasecontract verlengd en een offerte opgevraagd voor een nieuwe dienstauto. Offerte kreeg ik netjes, maar... Ik ben nog niet zoveel in contact geweest met Multilease als nieuwe wagenparkbeheerder. Een leasecontract verlengd en een offerte opgevraagd voor een nieuwe dienstauto. Offerte kreeg ik netjes, maar daarna niets meer gehoord. Offerte was ook duurder dan de concullega, terwijl de uitvoering exact hetzelfde was. Jullie doen weinig aan relatie onderhoud is tot nu toe mijn ervaring.

Mijn ervaring en het contact met Multilease is prima

Goed bereikbaar en krijg goede informatie

Hospitalitywaardig/klantvriendelijk komt niet voor in het woordenboek van Multilease

Ik heb weinig rechtstreeks contact.

Sinds de interne herstructurering ben ik niet tevreden. Slecht contact krijgen, niet de juiste vragen beantwoorden, duurt lang.

Wij zijn al lang klant bij Multilease en hebben goede ervaringen. Het afgelopen jaar merken wij echter een kwaliteits- en bereikbaarheidsvermindering in vooral de binnendienst. Ook zijn wij... Wij zijn al lang klant bij Multilease en hebben goede ervaringen. Het afgelopen jaar merken wij echter een kwaliteits- en bereikbaarheidsvermindering in vooral de binnendienst. Ook zijn wij teleurgesteld in de mate waarin vanuit onze optiek getracht is om vrijkomende auto's opnieuw in te zetten en de hoogte van de afkoopsommen die hiervoor uiteindelijk in rekening is gebracht