Goede service. Het zou gemakkelijk zijn wanneer je verschillende tabbladen tegelijkertijd zou kunnen openen binnen het programma.

Prettig in de omgang.

AAGORA Accountants (Wormerveer) B.V.

Prima software en leuke mensen!

Wouter Berends

Erg behulpzaam personeel en makkelijk te begrijpen software.

ZOEKslachtoffers.nl

Complete software maar stug in het bieden van oplossingen bij problemen (bug) in de urenadministratie. Zelfs druk van de accountant heeft weinig effect en vinden ze de prioriteit bij MUIS voor mijn... Complete software maar stug in het bieden van oplossingen bij problemen (bug) in de urenadministratie. Zelfs druk van de accountant heeft weinig effect en vinden ze de prioriteit bij MUIS voor mijn probleem niet nodig, waardoor ik onnodig veel extra werk heb met het verwerken van uren.

Reactie KING Software:

Hi André,
Bedankt voor je feedback.
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de oplossing die wij geboden hebben.
Wij hebben je wensen voor de module urenverantwoording in goede...
Hi André,
Bedankt voor je feedback.
Wij hebben je wensen voor de module urenverantwoording in goede orde ontvangen. Uiteraard willen wij samen kijken naar een oplossing. Dit vergt echter softwaretechnisch veel aanpassingen, waardoor wij dit helaas niet kosteloos kunnen aanbieden.
Mocht je nog vragen hebben over de opgestelde offerte kun je uiteraard altijd contact met ons opnemen.
MUIS Software

Accountantskantoor Troost v.o.f.

Al jaren lang een goede en betrouwbare partner. Bereid om mee te denken met ons kantoor en met onze cliënten op het gebied van administratieve automatisering. Ook bij problemen wordt actief... Al jaren lang een goede en betrouwbare partner. Bereid om mee te denken met ons kantoor en met onze cliënten op het gebied van administratieve automatisering. Ook bij problemen wordt actief meegewerkt aan een oplossing.

Imuis is redelijk simpel en vooral goedkoop. De functionaliteiten worden goed doorontwikkeld. De communicatie kan hierover wel verbeterd worden. Tevens groot minpunt dat je per gebruikersnaam... Imuis is redelijk simpel en vooral goedkoop. De functionaliteiten worden goed doorontwikkeld. De communicatie kan hierover wel verbeterd worden. Tevens groot minpunt dat je per gebruikersnaam betaald in plaats van per administratie.

Constantijn Borsje / Remmerswaal Accountants

Ik maak veel gebruik van I-muis Online alsmede het pakket via de TS. De klantenservice is tegenwoordig sterk verbeterd, je kunt goed met je vragen en opmerkingen terecht. Sommige punten verdienen... Ik maak veel gebruik van I-muis Online alsmede het pakket via de TS. De klantenservice is tegenwoordig sterk verbeterd, je kunt goed met je vragen en opmerkingen terecht. Sommige punten verdienen meer aandacht en flexibiliteit.

Positief.
Open voor aanbevelingen vanuit praktijk

Goede en praktische software