Leenart

Mooie artikelen, goede service!

Groot assortiment, mooie prijzen, snelle service

nvt

Mj visser

Heel fijn geholpen. Zelfs toen ik me afvroeg waar mijn bestelling bleef werd er vriendelijk geantwoord dat het bij het product stond dat deze bij de leverancier was en dus wat langere verzendtijd.... Heel fijn geholpen. Zelfs toen ik me afvroeg waar mijn bestelling bleef werd er vriendelijk geantwoord dat het bij het product stond dat deze bij de leverancier was en dus wat langere verzendtijd. Dit heb ik zelf gewoon niet goed gelezen. Wij bestellen hier graag en het is altijd goed.

Goede communicatie

Gewn

Ben de Haan

Geweldig !

Website en vriendelijke service

Sandra

Fantastisch!!

Duidelijke omschrijving en duidelijke foto's.
Het pakket was als een cadeautje verpakt, dat was heel erg leuk!!

geen tips voor nu

Joep Ruyters

Positief alleen mag mischien wel wat meer worden gecomuniceerd over hoe het met de bestelling gaat

meer communicatie met de klant vooral met producten die pre order zijn

Reactie Moviestore.nl:

Beste Joep Ruyters,
Beste Joep Ruyters,
Het is helaas onmogelijk om iedereen constant op de hoogte te houden van de binnenkomst van hun pre-orders, dit staat ook vermeld in de bevestigingsmail van uw bestelling.
Wellicht heeft u dit over het hoofd gezien: Release-datums van pre-orders zijn altijd onder voorbehoud en worden helaas regelmatig uitgesteld. U dient deze zelf regelmatig te checken op veranderingen.
Nogmaals bedankt voor de bestelling en veel plezier ermee :-)
Grtz, Klaus
The Movie Store

Wijnand

Op zaterdag het pakket binnengekregen. Het was mooi verpakt dus het leek alsof ik weer jarig was. Voor een Movie collector/geek is dit natuurlijk een feestje. Na het uitpakken maakte mijn Dark... Op zaterdag het pakket binnengekregen. Het was mooi verpakt dus het leek alsof ik weer jarig was. Voor een Movie collector/geek is dit natuurlijk een feestje. Na het uitpakken maakte mijn Dark Trooper een krachtige statige indruk. Ik had wel gedacht dat de (die-cast) scharnieronderdelen een (meer) 'metallic look' zouden hebben, maar ze zijn donkergrijs. Nu lijkt mijn DT nog 'Darker'. Mijn dank gaat naar de Movie Store voor de goede serviceverlening. Jammer dat ik niet eerder bij de store besteld had. Dank je Klaus.

Dienstverlening

Persoonlijke gegevens zoals geslacht, leeftijd zou niet relevant moeten zijn voor de invulling van een review.

Brian

Altijd hele goede service van Klaus. Zowel ophalen als verzonden goederen!

Komt afspraken na. Bij vertraging wordt er altijd contact opgenomen.

Ivar van Rootselaar

Groot assortiment

Veel producten

Nvt

Gerrit

Heb hele goede ervaringen met The Movie Store heb veel dingen al besteld op de site zoals Replica's en Beeldjes. En ben ook heel tevreden over hoe mooi alles verpakt wordt alles komt zonder schade... Heb hele goede ervaringen met The Movie Store heb veel dingen al besteld op de site zoals Replica's en Beeldjes. En ben ook heel tevreden over hoe mooi alles verpakt wordt alles komt zonder schade aan echt een aan rader voor iedereen om bij de Movie Store te bestellen.

Mvg Gerrit

Alles is top echt een aanrader voor iedereen

Nvt

steven riemis