Niels

Altijd netjes verpakt en geleverd

Goede verpakking

Michael Zivanovic

Mijn ervaring met Moviestore is ZEER POSITIEF.

Zeer Goede Service, Snelle Reactie, Zeer Vriendelijk, Komt Altijd Afspraken Na, Is Altijd Op Tijd. Producten Zijn Altijd Van Zeer Goede Kwaliteit 👌

Niet van toepassing. Alles is PERFECT.

René Veentjer

Ik heb bij deze webwinkel nu voor de tweede keer wat besteld, en mijn bestelling ging erg makkelijk en je wordt op de hoogte gehouden wanneer je bestelling binnenkomt. De bestelling was netjes... Ik heb bij deze webwinkel nu voor de tweede keer wat besteld, en mijn bestelling ging erg makkelijk en je wordt op de hoogte gehouden wanneer je bestelling binnenkomt. De bestelling was netjes verpakt en snel verzonden en, en ben zeker zeer tevreden over deze webwinkel en kan die zeker aan iedereen aanraden. Mocht ik weer wat willen bestellen dan doe ik dat zeker bij The Movie Store, veel keuze en voor iedereen wel wat te vinden voor een zeer goede prijzen, en ik werd ook vriendelijk te woord gestaan nadat ik een vraag had over mijn bestelling. Verder ben ik erg tevreden mijn nieuwe aanwinst. Bedankt.

Snelle verzending, netjes verpakt, je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling.

Op dit moment zou ik het eventjes niet weten.

Ferry Falkenburg

Top service!

Reageren snel, handelen snel en komen afspraken na.

Proactief reageren op pre-orders. Stel iets staat als pre-order gepland in augustus, informeer bij de leverancier als er nog niet geleverd is. Gaat niet om een paar weken maar wel als iets maanden... Proactief reageren op pre-orders. Stel iets staat als pre-order gepland in augustus, informeer bij de leverancier als er nog niet geleverd is. Gaat niet om een paar weken maar wel als iets maanden later pas geleverd wordt.

Omari

Fijn, maar soms wat traag met reageren.

-Kan klant vriendelijk zijn
-duidelijke site
-veel verschillende keuzes

-soms is het niet duidelijk wanneer een pre order binnenkomt of uitgesteld wordt

Lennon Gootjes

Straight to the point, hou ik het meest van. Geen overbodige dingen of iets dergelijks. Je zoekt iets, je vind het, besteld en klaar. Je wordt goed op de hoogte gehouden nog ook zonder er per se... Straight to the point, hou ik het meest van. Geen overbodige dingen of iets dergelijks. Je zoekt iets, je vind het, besteld en klaar. Je wordt goed op de hoogte gehouden nog ook zonder er per se achteraan te hoeven gaan, dus helemaal prima.

Alles is duidelijk aangegeven, als je twijfels hebt kun je naar de FAQ kijken dus enig verwarring kan gelijk opgeklaard worden.

Eigenlijk geen verbeterpunten gevonden nog eerlijk gezegd. Niks frustreerde mij, alles was duidelijk. Helemaal prima

Hans van de Put

Alles prima

Keurige verpakking

Leenart

Mooie artikelen, goede service!

Groot assortiment, mooie prijzen, snelle service

nvt

Mj visser

Heel fijn geholpen. Zelfs toen ik me afvroeg waar mijn bestelling bleef werd er vriendelijk geantwoord dat het bij het product stond dat deze bij de leverancier was en dus wat langere verzendtijd.... Heel fijn geholpen. Zelfs toen ik me afvroeg waar mijn bestelling bleef werd er vriendelijk geantwoord dat het bij het product stond dat deze bij de leverancier was en dus wat langere verzendtijd. Dit heb ik zelf gewoon niet goed gelezen. Wij bestellen hier graag en het is altijd goed.

Goede communicatie

Gewn