P. Vink

Snelle levering en een goed gesorteerd assortiment op de site!

Dit bedrijf laat zien dat ze internetverkoop serieus nemen. Duidelijke informatie op de website en goed gesorteerd assortiment van alleen Milwaukee. Mis alleen wel een aantal producten die wel in de... Dit bedrijf laat zien dat ze internetverkoop serieus nemen. Duidelijke informatie op de website en goed gesorteerd assortiment van alleen Milwaukee. Mis alleen wel een aantal producten die wel in de Milwaukee folder staan, maar niet op jullie website te bestellen zijn. Ik had mijn bestelling s’avonds bestelt, de volgende ochtend kreeg ik een bevestigingsmail van ups en de dag erna netjes in huis. Al met al zeer tevreden en blij met mijn nieuwe milwaukee radio!

Goede bruikbare informatie en een snelle levering

goede bruikbare informatie en een snelle levering

kees

Super, snel op tijd gewoon zoals het hoort

dit bedrijf levert snel, ik had mijn bestelling al de volgende dag in huis

doorgaan zo

piersma

Snel in huis

telefonisch vriendelijk en goed te word gestaan

justin

Heb een accu boormachine besteld. prima afhandeling, snelle levering

heb een accu boormachine besteld. prima afhandeling, snelle levering

John Otten

De informatie / bescrijving die bij het bestelde product staat is erg duidelijk.

Pieter Ranzijn

Aankoop sleuvenfrees en tweemaal aankoop Milwaukee Stofzuiger

Klantvriendelijk, de dame van de Sales (mevr. Jennifer Kisoensing) heeft goed de gegevns onthouden en reageerde snel op de aanvraag.

Zij was bereid een machine voor ruim twee weken te...

Zij was bereid een machine voor ruim twee weken te reserveren en deze werd na betaling correct afgeleverd.

Bij een eerder levering van de sleuvenfrees heeft zij in de aftersales blijk gegeven van vertrouwen in de klant. De machine opgestuurd naar Curaçao vertoonde een gebrek. Met behulp van fotomateriaal heeft zij kosteloos het defecte onderdeel nageleverd.
In een consumentenprogramma zou zij zeker een warme douche hebben verdiend en waarschijnlijk met een heerlijke douchegel.

I.c.m. de sterke punten is dit een lastige opdracht. Nee dus.

RD Bongers

Ik voel me best misleid

Snelle reactie op mijn klacht, actieve omgang met feedback.

De afbeelding met de aanbieding waar ik op heb geklikt liet een accuboormachine met accu zien, en twee plaatjes van een losse accu. Thuis ontving ik een koffer met een accuboormachine met accu, en... De afbeelding met de aanbieding waar ik op heb geklikt liet een accuboormachine met accu zien, en twee plaatjes van een losse accu. Thuis ontving ik een koffer met een accuboormachine met accu, en maar één losse accu. Tja. Da’s dus één minder dan ik verwacht had. Op het plaatje waren immers drie accu’s te zien, één op de machine en twee los. De tekst: Accuboormachine (zouden ze die ook helemaal zonder accu leveren) en accu 2x. Ik voel me best misleid, en zal hier niet vaker kopen.
Update: Snel na deze klacht ben ik gebeld door Mani Bouwmachines, en vriendelijk te woord gestaan. Men heeft uitgelegd dat deze wijze van presentatie gebruikelijk is, en dat het een goede deal was. Ik heb uitgelegd dat ik als consument uitga van ’what you see is what you get’, en dat ik daarin teleurgesteld ben. Helaas was het niet mogelijk om dit verschil te overbruggen. Ik ga niet uit van kwade trouw, maar vind nog steeds dat de presentatie vraagt om misverstanden.

Reactie Milwaukeemani.nl:

Geachte heer Bongers,
Geachte heer Bongers,
Wij vinden het jammer dat een productafbeelding op onze website voor u onduidelijk was. Wij hebben op onze website naast foto’s ook bij ieder product altijd duidelijk omschreven staan wat er in de doos zit. U heeft precies het product en het aantal losse accessoires gekregen zoals omschreven staat op onze website en conform de leveringsomvang van Milwaukee. Uw interpretatie van de foto en de omschrijving van wat er in de doos hoort te zitten was echter anders.
Mocht in de toekomst eventueel iets voor u niet geheel duidelijk zijn of heeft u twijfels? Bel of mail dan gerust voordat u bestelt. Maar ook nadat u de bestelling heeft ontvangen kunt u altijd het product zonder probleem retourneren en uw geld terug krijgen als u niet 100% tevreden bent. Product moet uiteraard wel ongebruikt en in de originele staat verkeren. Nogmaals jammer dat de foto bij u voor een andere verwachting gezorgd heeft, maar we zijn blij dat we uw klacht hebben kunnen oplossen en hopen u graag snel als klant weer terug te zien.

thimo

Perfect

perfect

Ik heb precies de goede onderdelen gekregen

Ze hebben veel kenis van de probukten

Alle onderdelen vermelden op de site (bijv de kango onderdelen die er nog te leveren zijn op de site zetten)