Jack

Goede producten en prima afhandeling van de bestelling.

Prima producten (originele Milwaukee accessoires) en snel geleverd

De informatie over het product had iets uitgebreider gemogen. Ik had een set met verschillende Milwaukee zaagbladen besteld voor mijn repricozaag, maar wist niet preceies welke lengte mijn... De informatie over het product had iets uitgebreider gemogen. Ik had een set met verschillende Milwaukee zaagbladen besteld voor mijn repricozaag, maar wist niet preceies welke lengte mijn zaagbladen hadden. Die voor hout (het meest relevant voor mij) bleek relatief kort te zijn.

J.Albers

Goede voorlichting over verzenden.Correct af geleverd.

goede voorlichting over verzenden.Correct af geleverd.

T. Boersma

Alles is prima verlopen! Een M18CPD FUEL™ Accuboormachine gekocht voor een scherpe prijs en de dag na de bestelling al geleverd dus precies zoals je het graag wilt als je iets online koopt voor mij... Alles is prima verlopen! Een M18CPD FUEL™ Accuboormachine gekocht voor een scherpe prijs en de dag na de bestelling al geleverd dus precies zoals je het graag wilt als je iets online koopt voor mij dus zeker weer en wel zou leuk zijn voor mij als particuliere gebruiker dat je een actie kortingsbon krijgt op je volgende aankoop bij MilwaukeeOutlet.nl!
Voor de rest voor mij zeker weer

Voor de rest voor mij zeker weer

amdegraaf

Alles snel en keurig afgeleverd.

snelle levering.

meer documentatie meesturen.

Danny Vermeulen

Aanschaf van een boorset van Milwaukee

Duidelijke en overzichtelijke site, Mani is een bedrijf met een goede historie en reputatie.

Helaas heb ik de uitgebreide bit en boorset bij toolnation moeten aanschaffen.
Verder vind ik het leuk om op de hoogte te worden gehouden van nieuwe producten van milwaukee.

C.v.d.Velden

Uitstekend

Algehele service

Mani bouwgereedschp

De jongens zijn vriendelijk en denken mee

tot nu toe kan ik nog niet vinden

4-Elements Systeemtechniek

Eerste keer bestelling geplaatst en is perfect verlopen.

Duidelijke website en snelle levering.

Krijn Romijn

Goed sterk gereedschap, mooie prijsaanbieding vanwege de 3e accu en verwisselbare boorkop. snel en makkelijk te bestelle. en snel in huis

Mooie prijs aanbieding in vergelijking met andere merken niet goedkoop maar goede kwaliteit

Meer reclame maken zodat het bekender wordt ik zie het namelijk nog niet veel in de nieuwbouw

Alfrebo Openhaarden

Op de dag van vandaag, SUPER SERVICE. Snelle levering,