Micaela

Vanwege niet standaard afmeting van onze ramen, op deze website terecht gekomen. Ontzettend veel opties en de afmetingen waren absoluut geen probleem. Na het plaatsen van een bestelling meteen een... Vanwege niet standaard afmeting van onze ramen, op deze website terecht gekomen. Ontzettend veel opties en de afmetingen waren absoluut geen probleem. Na het plaatsen van een bestelling meteen een bevestiging gekregen en vervolgens constant op de hoogte gehouden van de status. Keurig op tijd geleverd en veilig verpakt. Ophangen was een makkie met het handige kliksysteem en de afmetingen zijn tot op de mm perfect. Het is precies waar we naar zochten en dat voor de helft van de prijs die je bij een standaard bouwmarkt betaald.

Veel keuze, goede communicatie, makkelijke bevestiging van product.

Joyce

We zijn tevreden over de jaloezieën. Ze zien er mooi uit en hebben een redelijke prijs. Wel kregen we 5x een mailtje dat de jaloezieën in productie waren. Ook misten we in de montagehandleiding wat... We zijn tevreden over de jaloezieën. Ze zien er mooi uit en hebben een redelijke prijs. Wel kregen we 5x een mailtje dat de jaloezieën in productie waren. Ook misten we in de montagehandleiding wat informatie, namelijk de minimale afstand van de ophangbeugels tot het ophangmechanisme. Hierdoor lukte montage in eerste instantie niet goed.

Mooie kwaliteit, redelijk snel geleverd, gemakkelijk te bestellen

Rob

Prima geregeld! Wel jammer dat er geen schroefjes bij het bevestigingsmateriaal zaten. Mocht ik alsnog naar de bouwmarkt :)

Mooie jaloezieën die inderdaad echt licht zijn en daardoor nog steeds goed bedienbaar zijn, ondanks een oppervlakte van +6m2.

Na de bestelling werd ik via e-mail op de hoogte gehouden van de gang van zaken

Nee

Ronald Vis

Prima geholpen in de winkel. Later online besteld en alles tip top in orde

In de winkel perfect advies gehad. Hadden we online niet opgekomen

H. Regeer

Professioneel, goede product kennis en meedenken met de klant

Goede prijsstelling, service en snelheid

PlastiKCs BV

Prima timing en perfecte levering

materiaal, opvolging, levering

b.claassen

Super!

bestellen werkt vlekkeloos en altijd keurig op tijd geleverd

Maureen Baarspul

Meedenken en tegemoet komen van de klant: vanwege het doorgeven van verkeerde maten konden we niets met onze eerste bestelling. Omdat we nog wel graag de houten jaloezieën wilde hebben kregen we wat... Meedenken en tegemoet komen van de klant: vanwege het doorgeven van verkeerde maten konden we niets met onze eerste bestelling. Omdat we nog wel graag de houten jaloezieën wilde hebben kregen we wat meer korting, waardoor we toch nog de jaloezieën in de juiste maatvoering konden bestellen. Dank daarvoor!

Lucien

Super geholpen alleen jammer dat er gewisseld is met de jaloezie zodat ik niet allemaal de zelfde heb. Service is echt top en snelle reactie

Vriendelijke en snelle reactie/service