W v d Kraaij

Goede afspraken

Alles snel en correct gelevert

POOL

VANAF HET MOMENT VAN HET OPMETEN TOT EN MET VANDAAG, DEMONTAGE WAS EEN AANEENSCHAKELING VAN BELEVEN EN GENIETEN. DE VAKVROUW, HEEFT ER EEN BIJZONDER IETS VAN GEMAAKT. COMPLIMENTEN VOOR JE... VANAF HET MOMENT VAN HET OPMETEN TOT EN MET VANDAAG, DEMONTAGE WAS EEN AANEENSCHAKELING VAN BELEVEN EN GENIETEN. DE VAKVROUW, HEEFT ER EEN BIJZONDER IETS VAN GEMAAKT. COMPLIMENTEN VOOR JE VAKVROUWSCHAP MARISKA. JE BENT EEN TOPPER, JE BAAS MAG TROTS ZIJN OP JE WERK.

Noortje de Bruijn

Hele duidelijke beschrijving over hoe je moet opmeten op de website en je krijgt precies wat je besteld. Zeer mooie jaloezie en met gemakkelijk op te hangen systeem.

Mooi uiterlijk en goede werking.

Bredewold

Helemaal goed

Duidelijke informatie per mail. Mooi afgewerkt solide product.

sjaak

Gratis stalen
Goede meetinstructies
Haarjuist maatwerk

Mariëlle van Schelt

Perfecte, snelle en accurate service. Ik twijfelde of ik de maten goed had doorgegeven, toen werd de order even on hold gezet, zodat ik het nog een keer kon meten. Erg prettig en snel geschakeld.

Communicatie, betrokkenheid, punctualiteit, service.

W.A.Rossen

Prima goed ver en bezorgd

Hele mooie kwaliteit voor hout ook in 25 mm

Bosz

De afspraken die gemaakt zijn, zijn nagekomen. De lamellen zijn eerder geleverd.

Snelle levering. Goede communicatieve...

Grave

Dat Was goed, maar de bezorging , dus het vervoer niet, een jaloezie was beschadigd, deuk in de afdeklat, en zijkant van een paar houten latjes was de verf ook af.De doos was op die plek beschadigd.

Netjes verpakt, maar bij het vervoeren niet goed.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor uw bestelling bij ons!
Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor uw bestelling bij ons!
Vervelend om te horen dat u een beschadiging had. Onze excuses hiervoor. Wij zien hier geen melding over in ons systeem. Zou u een foto van de beschadiging en uw ordernummer + afmeting naar ons willen sturen? Dit kan naar info@joebenelli.nl
Dan gaan wij het zo snel mogelijk voor u oplossen.
Team Joe Benelli