Matthijs

Zeer goede service en communicatie. Dit was zeker niet de eerste en laatste keer dat ik hier iets besteld heb. Shirt van set moest besteld worden in Italië maar broek had ik eerder nodig. Na één... Zeer goede service en communicatie. Dit was zeker niet de eerste en laatste keer dat ik hier iets besteld heb. Shirt van set moest besteld worden in Italië maar broek had ik eerder nodig. Na één enkele mail is de broek direct opgestuurd en het shirt apart 1,5 week later. Dit was tevens de vooraf gestelde besteltijd die het zou duren om het shirt uit Italië (Sportful) te ontvangen. Super!

Communicatie via mail was bij deze gedeelde levering erg goed. Evenals de aftersales.

Rob

??

Reinier Treur

Prima, 1e order 100% naar tevredenheid uitgeleverd.

Voorraad positie en snelle levering.
Direct feed-back op mijn vraag.

Top!!

René te Vaarwerk

Dankzij een goed advies, via de mail, de juiste maat broek besteld (Castelli). Zondag voor het eerst aan gehad. Bevalt uitstekend.

D. Peeters

Prima verlopen na wat e-mail uitwisselingen.

Website is rap om in te bladeren.

Solid Advies B.V.

Bestellen van kleding is een feest bij deze onderneming! Als het op snelheid en vakkundigheid aankomt, met scherpe prijzen, kun je Fit2Bike gerust aanraden aan je vrienden/bekenden!

Service en oplossingsgericht
Eenvoudig en correct contact

Baas

Goede service bij niet lukken betaling

René Brouwers

Uitermate goed, deskundig advies, onlangs nog gebleken door bij de aanschaf van Sportful No Rain, Arm & Beenstukken.

Deskundig advies en klantvriendelijkheid tijdens telefonisch contact.

roelie deurloo

Gewoon...goed!
Erg blij met mijn fietsshirt

T.C.Boon

meedenken!