Beukema

Snelle levering, super service

Casper

Via de website 2 producten gekocht die werden aangeboden voor een zeer nette prijs. Tijdens het bestellen ging er iets fout met het betalen. Na een e-mailtje werd er snel gereageerd en kon ik de... Via de website 2 producten gekocht die werden aangeboden voor een zeer nette prijs. Tijdens het bestellen ging er iets fout met het betalen. Na een e-mailtje werd er snel gereageerd en kon ik de betaling via een overboeking voldoen. De spullen werden zelfs nog dezelfde dag verzonden! SUPER!

Service, klantvriendelijkheid en meedenken met de klant

Hans Albers

Levering goed, maar beantwoording van vragen slecht.
Product wel scherp geprijsd

Product scherp geprijsd

Remco Broere

Goed. Prima levering, goed meedenken vanuit het bedrijf en doen wat ze zeggen.

Meedenken met de klant, als er iets anders geregeld zou kunnen worden en daar hebben zij een beter idee over dan melden ze dit alvorens door te voeren.

Jos aCampo

Nette duidelijke website, snelle levering

Natas

Snelle reactiesnelheid bij vragen, prima levering en goede aftersales!

Reinier

Goede ervaring met dit bedrijf. Vorige week een wielrenbroek besteld die te klein bleek te zijn (castelli). Gebeld met Fit2Bike, vriendelijk te woord gestaan en de volgende dag had ik de goede maat... Goede ervaring met dit bedrijf. Vorige week een wielrenbroek besteld die te klein bleek te zijn (castelli). Gebeld met Fit2Bike, vriendelijk te woord gestaan en de volgende dag had ik de goede maat in de bus. De kleine broek kon achteraf kostellos retour.

aanrader dus wat mij betreft. Enige puntje is dat telefoon niet altijd wordt opgenomen.

Hans Siecker

1x een bestelling gepleegd, dus geen ervaring.

Geen sterke punten want er is een ander -echter duurder- product geleverd dan besteld, desondanks toch zeer tevreden over de snelheid van de levering en de informatie voorziening.

Uiterst tevreden klant

Fit2Bike is een uitstekende site om een bestelling te plaatsen en voldoet aan alle verwachtingen!

Kees van Ginderen

Geen bijzonderheden

Erg tevreden over de handschoenen; vandaag 140 km mee gereden en ik had geen last van tintelende handen. Super!