Metak

Kennis en vakmanschap
Prijsniveau
Communicatie

Thomas

Metak heeft voor ons een industriële deur gemaakt wij zijn daar eerg over te spreken, ook de monteurs die het geplaatst hebben zijn echte vakmensen E hebben het keurig gedaan ze waren sociaal en... Metak heeft voor ons een industriële deur gemaakt wij zijn daar eerg over te spreken, ook de monteurs die het geplaatst hebben zijn echte vakmensen E hebben het keurig gedaan ze waren sociaal en beleefd. Ik zou de metak aan iedereen aanraden.

Jongsma

Metak heeft in de tuin een verzinkte brug geplaatst over een patio heen op kelderniveau. Er zat geen enkele haakse hoek in maar alles paste uiteindelijk perfect tot op de millimeter. Dat komt onder... Metak heeft in de tuin een verzinkte brug geplaatst over een patio heen op kelderniveau. Er zat geen enkele haakse hoek in maar alles paste uiteindelijk perfect tot op de millimeter. Dat komt onder andere denk ik doordat degene die het gelast heeft het ook zelf komt inmeten en monteren met een maatje. Een perfecte formule volgens mij!

Het proces van ontwerp tot montage is helder. Het vertrouwen in het eigen product blijkt oa doordat betaling pas bij levering is. Men neemt uitgebreid de tijd om het ontwerp door te spreken, de... Het proces van ontwerp tot montage is helder. Het vertrouwen in het eigen product blijkt oa doordat betaling pas bij levering is. Men neemt uitgebreid de tijd om het ontwerp door te spreken, de situatie ter plekke op te meten, en het voorlopig ontwerp aan te passen of evt opnieuw op te meten zoals in mijn geval. Daarna vlotte levering binnen 3 weken van de brug en een perfecte deskundige montage. Hele fijne mensen!

Ruud van Asch

Voor ons hebben ze een staalconstructie voor een terras overkapping gemaakt.
Geven goed advies, zeer vakkundig en erg vriendelijk.

Vakkundig en vriendelijke medewerkers.

Jouke

Metak verzorgde bij mij de vervanging van twee oude houten vluchttrappen door twee nieuwe verzinkte stalen trappen, zodat deze trappen de eerstkomende generaties kunnen dienen waarvoor ze zijn... Metak verzorgde bij mij de vervanging van twee oude houten vluchttrappen door twee nieuwe verzinkte stalen trappen, zodat deze trappen de eerstkomende generaties kunnen dienen waarvoor ze zijn bestemd, te weten het ook echt uit het huis kunnen vluchten wanneer het nodig is. Wat het meest opvalt aan de door Metak gecreëerde constructie is de uitstraling van stoerheid en degelijkheid en dat terwijl Metak met glans ook de "offerteronde" won.

Metak toont persoonlijke betrokkenheid bij de daadwerkelijke realisering van het bij haar bestelde. Het bedrijf denkt - als het ware - met je mee. Bovendien kan bepaald niet gezegd worden dat Metak... Metak toont persoonlijke betrokkenheid bij de daadwerkelijke realisering van het bij haar bestelde. Het bedrijf denkt - als het ware - met je mee. Bovendien kan bepaald niet gezegd worden dat Metak gemaakte afspraken, noch in product, noch in tijd, laat verslonzen.

Zou ik langer over moeten nadenken dan nodig is

Zeer te vrede!

Goede voorbereiding, uitvoering en communicatie.

Fam. Boere

Via onze aannemer bij Metak terecht gekomen. Mooie zwarte metalen schuifdeuren geplaatst waardoor onze eetkamer gescheiden is van woonkamer. Deskundige vaklui die meedenken en zich aan de afspraak... Via onze aannemer bij Metak terecht gekomen. Mooie zwarte metalen schuifdeuren geplaatst waardoor onze eetkamer gescheiden is van woonkamer. Deskundige vaklui die meedenken en zich aan de afspraak houden.

Deskundigheid en afspraak = afspraak

Boulderhal Energiehaven

Metak heeft in Boulderhal Energiehaven het staal geleverd voor de bouw van nieuwe verdiepingen in het pand. Daarnaast hebben zij een mooi hekwerk en een trap op maat gemaakt.

Goede service, snel contact, scherpe prijs

Claartje

Ze hebben ons geholpen toen we een belachelijke hoge offerte hadden gekregen van de staalman van onze aannemer. Ze zijn voor ons gaan bouwen ook al stond ons hele huis al onder de stempels en... Ze hebben ons geholpen toen we een belachelijke hoge offerte hadden gekregen van de staalman van onze aannemer. Ze zijn voor ons gaan bouwen ook al stond ons hele huis al onder de stempels en moesten er ongeveer 13 staalconstructies in waaronder ook twee portalen. Wij hadden echt een lastige klus die telkens groter werd. Hun offerte is heel nettjes net als hun meerprijs.

Werken mannen met veel ervaring en kennis.

Eva Broks

We hebben dragende muren laten verwijderen waar Metak vervolgens een stalen constructie heeft geplaatst.
De aannemer die het aanvankelijk zou doen was er al 3 weken mee bezig en zou vervolgens nóg 4 weken nodig hebben om het te plaatsen maar na het eerste contact met Metak was de constructie binnen 2 weken geplaatst. Het hele traject vanaf de offerte, tot het inmeten en vervolgens plaatsen van de constructie is buitengewoon snel en professioneel gebeurd.

Communicatie, snelheid en professionaliteit. Omdat het een klein bedrijf is is er ook sprake van beleving en betrokkenheid bij het personeel. Niet alleen het werk doen waar opdracht voor is gegeven... Communicatie, snelheid en professionaliteit. Omdat het een klein bedrijf is is er ook sprake van beleving en betrokkenheid bij het personeel. Niet alleen het werk doen waar opdracht voor is gegeven maar ook verantwoordelijkheid voelen voor de opvolging en situatie en kwaliteit rondom het werk / project.

(Bouwkundige) Service bieden die complentair is aan het werk dat Metak zelf verricht zoals aanwerken van de balken , storten / plaatsen van poeren etc. etc.

Super mooie deuren die vakkundig geplaatst worden.

Snel accuraat en deskundig.