Particulier

Goede snelle levering

Online prina

Diny

Helemaal goed!

Duidelijke communicatie, snelle en vriendelijke levering

Priscilla

Wij zijn zeer goud geholpen door ( Eryka ) en willen haar bedanken voor al het meedenken en haar advies

goed advies

Martin

Snelle levering en uitgebreid assortiment.

Snelle levering.

Manfred

Omdat het artikel niet beschikbaar was, bood Megadump mij een ander artikel aan voor dezelfde prijs - dat waardeer ik enorm !!!

flexibele en snelle communicatie

Jan

Nadat aanvankelijk iets een paar keer goed mis ging is het uiteindelijk netjes opgelost.

Snelle reactie met goede oplossing na een klacht.

Mulder

Slecht 3 weken geleden iets besteld ..netjes betaald konden ze mij betaling niet vinden . Uiteindelijk zou ik het geleverd krijgen. Weer afgezegd nou zou hij morgen de 10e komen en nog steeds geen... Slecht 3 weken geleden iets besteld ..netjes betaald konden ze mij betaling niet vinden . Uiteindelijk zou ik het geleverd krijgen. Weer afgezegd nou zou hij morgen de 10e komen en nog steeds geen bericht of het morgen komt. Alsnog netjes opgelost

B Snijders-Hendrikx

Tot nu toe goed

Service

Gio

Mooie produkten voor weinig

Drukplaat van de wc paste niet maar door een oplossing te zoeken, kregen we een nieuwe drukplaat opgestuurd en paste wel!

Jeroen

Bestelde artikel werd keurig bezorgd binnen de aangegeven levertijd, tegen een scherpe prijs en zonder bezorgkosten

Geen bezorgkosten