MvB

Duidelijke informatie

Chantal

Na ruim 14 dagen wachten op een spiegel kast en veel gemaild en gebeld te hebben bleek er iets mis in het systeem en konden ze niet zeggen wanneer mijn kast kwam. Na 3 weken wel netjes mijn geld... Na ruim 14 dagen wachten op een spiegel kast en veel gemaild en gebeld te hebben bleek er iets mis in het systeem en konden ze niet zeggen wanneer mijn kast kwam. Na 3 weken wel netjes mijn geld weer terug gestort.

Wel netjes het geld terug gestort

Brand

Alles is goed verlopen. Van bestelling tot aflevering.

Aankoop is zoals op de site beschreven.

Particulier

Goede snelle levering

Online prina

Diny

Helemaal goed!

Duidelijke communicatie, snelle en vriendelijke levering

Priscilla

Wij zijn zeer goud geholpen door ( Eryka ) en willen haar bedanken voor al het meedenken en haar advies

goed advies

Martin

Snelle levering en uitgebreid assortiment.

Snelle levering.

Manfred

Omdat het artikel niet beschikbaar was, bood Megadump mij een ander artikel aan voor dezelfde prijs - dat waardeer ik enorm !!!

flexibele en snelle communicatie

Jan

Nadat aanvankelijk iets een paar keer goed mis ging is het uiteindelijk netjes opgelost.

Snelle reactie met goede oplossing na een klacht.

Mulder

Slecht 3 weken geleden iets besteld ..netjes betaald konden ze mij betaling niet vinden . Uiteindelijk zou ik het geleverd krijgen. Weer afgezegd nou zou hij morgen de 10e komen en nog steeds geen... Slecht 3 weken geleden iets besteld ..netjes betaald konden ze mij betaling niet vinden . Uiteindelijk zou ik het geleverd krijgen. Weer afgezegd nou zou hij morgen de 10e komen en nog steeds geen bericht of het morgen komt. Alsnog netjes opgelost