R. K.

Voorraadgegevens zijn niet actueel, waardoor de bestelling later geleverd wordt dan aanvankelijk gedacht. Je wordt wel keurig op de hoogte gehouden. Producten zijn van prima kwaliteit!

Mooie producten voor weinig geld.

Levertijden kloppen niet omdat voorraadgegevens niet kloppen (op voorraad blijkt niet altijd ook werkelijk op voorraad). Dus actuele voorraadgegevens zouden bijdragen aan vertrouwen.

Ferry van Kampen.

Prima. Alleen jammer dat het Tempur matras niet aan mijn volwachtiging voldoet. Had er meer van verwacht maar daar kan de zaak niks aan doen.

Zouden 2 dagen van te voren bellen ivm levering. Maar dat was mailen. En dat kwam in de spambox. Dus niet gezien. Jammer, nu morst ik op het laatste moment wat verzinnen om thuis te zijn.

Goed.

Alles was precies als het was beschreven, en snel geleverd.

Mooie kortingen, goede levering

De website is wat rommelig.

Prima service!

Eerste ervaring. Telefonisch de ontbrekende gegevens opgevraagd, die niet op de website stonden.

De maten vermelden bij alle artikelen.

Petra

Snelle levering, mooi product

goede aanbieding

ik heb 2 hoeslakens besteld van het merk BonnaLetto, maar op de ontvangen hoeslakens vind ik niks terug van dit merk. Ik heb dus geen idee of dit een vervangend product is, geijkwaardig in... ik heb 2 hoeslakens besteld van het merk BonnaLetto, maar op de ontvangen hoeslakens vind ik niks terug van dit merk. Ik heb dus geen idee of dit een vervangend product is, geijkwaardig in kwaliteit? Voordat ik besteld heb, heb ik natuurlijk het merk bekeken en bestel dus bewust dit merk. Ik had de lakens direct nodig, dus heb ze gewassen en in gebruik genomen, maar verneem toch graag van jullie of het om hetzelfde merk gaat.

De juiste prijzen, en snel geleverd.

Snelle levering en goede omschrijving product oo website.

Jos

Goede en snelle levering voor een goede prijs