Snel en goed geregeld

Persoonlijk contact, heel vriendelijk

Nvt

Sturm

Zeer snelle bezorging. Zelfs één dag eerder dan aangegeven.

Mooie aanbiedingen

R. van Kooy

Snelheid

Aanvankelijk verkeerde bezorg datum

De ene dag besteld en de volgende dag al in huis. Super?

Vlotte levering

Nee

Super service en snelle levering.

De service en uitleg

Vooral zo doorgaan !!

Pleun

Uitstekende webwinkel, goede prijs. Helaas werd eerst het verkeerde artikel bezorgd, maar nog voordat ik dat retour had gestuurd was de goede binnen. Topservice!

Snelle webshop

Orderpicken, controle op juiste product

Patty

Snel netjes verpakt mooie materialen/stoffen makkelijk te bestellen via internet. Suoer

Zie boven

Ik heb een kussen via de website besteld. Het kwam zoals beloofd netjes op tijd. Het was een leuke aanbieding en fijn dat er geen verzendkosten bij kwamen. Alles zat keurig verpakt en ben erg blij... Ik heb een kussen via de website besteld. Het kwam zoals beloofd netjes op tijd. Het was een leuke aanbieding en fijn dat er geen verzendkosten bij kwamen. Alles zat keurig verpakt en ben erg blij met de aankoop

Goede korting en geen verzendkosten erbij

Deckmijn Gina

Ik ben heel tevreden over jullie bedrijf , bestelling via jullie site ging supervlot , betaling met bc ook , en de levering was zoals jullie beloven op de site , ik had savonds na 16 u besteld en... Ik ben heel tevreden over jullie bedrijf , bestelling via jullie site ging supervlot , betaling met bc ook , en de levering was zoals jullie beloven op de site , ik had savonds na 16 u besteld en had het 2 dagen laten keurig geleverd door post nl .
En wat een groot pluspunt is ... ik heb het kussen bij jullie 30 euro goedkoper kunnen bestellen dan hier in belgie
Conclusie ik ben jullie fan ?

Veel goedkoper dan in belgie

Goede en snelle levering