K van der Velde

Zeer goed

kinepraktijkcares

Ik werk als kinesitherapeut en heb een GIMA saturatietoestel besteld. Het toestel werkt niet omdat de SpO2 probe connector niet werkt.
We hebben de probe correct aangebracht en het toestel...
We hebben de probe correct aangebracht en het toestel blijft hetzelfde signaal geven, namelijk “finger out”
De probe maakt geen verbinding met het toestel.
Het is jammer dat het toestel niet werd getest voor verzending.

Reactie Medische Vakhandel:

Indien iets niet werkt kan het natuurlijk altijd direct retour, dat valt onder garantie. Wij testen de apparaten niet omdat we dan zegels moeten verbreken en de producten getest worden in de... Indien iets niet werkt kan het natuurlijk altijd direct retour, dat valt onder garantie. Wij testen de apparaten niet omdat we dan zegels moeten verbreken en de producten getest worden in de fabriek. Maar een net geleverd product dat het niet doet mag natuurlijk altijd retour. We gaan het oplossen.

jules leenders

Goede ervaring ,snelle levering

Goed,snelle levering

H. H. Tjon Fo

Positief

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

Waardeloos

Reactie Medische Vakhandel:

Buiten de garantie om proberen we zoveel mogelijk een klant tegemoet te komen. Alleen als de garantie verlopen is en een product niet meer gemaakt kan worden bieden we in dit geval een flinke... Buiten de garantie om proberen we zoveel mogelijk een klant tegemoet te komen. Alleen als de garantie verlopen is en een product niet meer gemaakt kan worden bieden we in dit geval een flinke korting bij aanschaf van een nieuw product, Helaas kunnen we niet elke klant tevreden stellen.