Medipro

Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Medipro aan?
Vriendelijkheid
Deskundigheid Coach
Afspraak Maken

Corver

Ik ben destijds wel behoorlijk minder gaan roken maar inmiddels rook ik weer meer.

Dat er wel verschil in aantal sigaretten roken waarneembaar is geweest.

Mike Rombley

Ik heb fijne steun gehad via de telefoon. Nu rook ik niet veel of zelfs amper door de weeks,maar ik rook wel nog af en toe. Maar verder tevreden met Medipro!

Vriendelijk

Passende oplossing per persoon

Reactie Medipro:

Beste Marjolein,
Beste Marjolein,
Bedankt voor uw review. Ik zie dat u de informatie op de website en de deskundigheid van uw coach met een onvoldoende beoordeelt. Voelt u zich vrij om deze feedback per mail uitgebreider toe te lichten: info@medipro.nl. Met uw feedback kunnen wij onze diensten verbeteren.
Groet,
Team Medipro

Schellingerhou

Top

Goede begeleiding

Ruud de Jong

Ik ben toen goed begeleid door een rook-coach. Het is al wat lang geleden, maar ik herinner me wel, dat het niet zo makkelijk was om het traject gestart te krijgen. Er waren inde omgeving van... Ik ben toen goed begeleid door een rook-coach. Het is al wat lang geleden, maar ik herinner me wel, dat het niet zo makkelijk was om het traject gestart te krijgen. Er waren inde omgeving van Utrecht geen coaches beschikbaar. Ik ben toen een paar keer naar Almere geweest.

Goeie coach.

van Dijck

Heel vriendelijk en behulpzaam

Behulpzaam, dat ik weer rook heeft niets met Medipro te maken maar met prive omstandigheden waardoor het niet het juiste moment bleek om deze stap te zetten

Albert Roukema

Goed en deskundig geholpen

Prima begeleiding

Schalken

Goed! Nog steeds niet gerookt.

Het concept werk! Stok achter de deur.

Mabel Voeten

Persoonlijke coaching was voor mij de sleutel tot succes

Ruimte en tijd voor persoonlijke begeleiding