Marijke Proost

Heel klantvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Ik had een molton besteld. Ik werd dezelfde dag gebeld dat die niet meer leverbaar was. Er werd mij een andere molton aangeboden. Deze was duurder maar werd mij voor dezelfde prijs als de molton... Ik had een molton besteld. Ik werd dezelfde dag gebeld dat die niet meer leverbaar was. Er werd mij een andere molton aangeboden. Deze was duurder maar werd mij voor dezelfde prijs als de molton die ik had besteld geleverd. Top dat er snel contact is opgenomen en een mooi aanbod.

scholte

Lekker

goeie webside beste producten

Wout van Amstel

Scherpe prijs voor dekbed en goed verpakt geleverd

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Door de Black-Friday actie 20% voordeliger t.o.v. concurrentie. Na telefonisch informeren na 3 dagen bleek artikel niet op voorraad. Tip aan de winkel: geef aan op de verkoopbon dat artikel... Door de Black-Friday actie 20% voordeliger t.o.v. concurrentie. Na telefonisch informeren na 3 dagen bleek artikel niet op voorraad. Tip aan de winkel: geef aan op de verkoopbon dat artikel nabesteld moet worden en wat de verwachte leverdatum gaat worden. Verder zeer goed verpakt geleverd. Beveel deze winkel dan ook aan.

4 seizoenen donzen dekbed

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

We zijn zeer tevreden over het zachte en omhullende dekbed. Zo luxe hebben we niet eerder geslapen! Ook de service was uitstekend.

Stefan

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Uitstekende service. Ik had een matrashoes besteld, welke een klein scheurtje bleek te bevatten. Zonder gedoe en heel snel kreeg ik een nieuwe opgestuurd. Zeer tevreden over de goede en vriendelijke... Uitstekende service. Ik had een matrashoes besteld, welke een klein scheurtje bleek te bevatten. Zonder gedoe en heel snel kreeg ik een nieuwe opgestuurd. Zeer tevreden over de goede en vriendelijke service.

Hans Jansen

Fijne service!

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Een prettig kussen en een goede sloop!

Michèle Schipper

Fijne winkel.

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Het contact was fijn de levering snel en de kussens heerlijk!

Ineke

Ruim assortiment, snelle levering, goed product

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Ruim assortiment, waardoor ik snel vond wat ik zocht. Snelle levering en een goed product. Ik ben heel tevreden!

Van Ravensteijn

Hoofdkussen

Snelle en correcte levering

L.bo

Matrashoes

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

De ene dag besteld, de dag erop in de bus!