Prijs

houdijk architecten

Offerte prima, coördinatie naar uitvoering als minder ervaren. zie tips onderstaand.

Albar Industrie

Zeer snelle reactie op aanvraag, offerte en opdracht. Afhandeling ging zeer soepel.
Ook de uitvoering is prima en voorspoedig verlopen.

Reactiesnelheid en levertijd zijn top!

Ibrahim BV

Proffesionals

Derk Bouma CityTec Noord

Zeer tevreden over het totale plaatje !

Offerte en uitvoering snelheid.

aljan talens haarmode

Alle communicatie met Marvo verliep zeer goed. Prijzen zijn zeer concurrerend en afspraken werden erg goed nagekomen. Kortom, ik ben een zeer tevreden klant.

FAMAR Nederland BV

Snelle reactie en prima service ook als het om een relatief kleine opdracht gaat.

Eeterij de Dungense Brug

Eeterij de Dungense Brug, heeft MarvoSysteemplafonds ervaren als een prettig en correct bedrijf.

Vakbekwaam personeel, en uiterst vriendelijk

Kunuku Aqua resort

Bij ons op Curacao in het vernieuwde Kunuku Aqua Resort in de keuken en restaurant een mooi plafond geleverd en gemonteerd, wij zijn zeer tevreden over het geheel hoe dit bedrijf haar diensten... Bij ons op Curacao in het vernieuwde Kunuku Aqua Resort in de keuken en restaurant een mooi plafond geleverd en gemonteerd, wij zijn zeer tevreden over het geheel hoe dit bedrijf haar diensten behandeld en afhandelt helemaal top !

Natucos BV

Snel en netjes gemonteerd.

Snel geleverd, vriendelijke monteur die de werkwijze en mogelijkheden netjes uitlegt en snel en vakkundig plaatst

Richard (AIS Flight Academy te Lelystad)

Fijne samenwerking zowel in opdrachtfase als assemblage

Zeer correct in afspraken maken